וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנליסטית מרדית ויטני הורידה את דירוג מניית ליהמן ברדרס ל"תשואת שוק" על רקע המשבר

סוכנויות הידיעות

24.3.2008 / 15:30

האנליסטית שצפתה את הבעיות בסיטי צופה כי תנאי השוק יתחילו להשתפר ב-2009



דירוג ההשקעה של ליהמן ברדרס הורד ל"תשואת שוק" על ידי האנליסטית מרדית ויטני מאופנהיימר. ויטני, שצפתה את הבעיות בסיטי בחודשים האחרונים, אמרה כי הורידה את הדירוג של ליהמן מ"תשואת יתר" על רקע "תנאים מאתגרים בשוק ההון".



סוכנות דירוג האשראי S&P 500 הורידה ב-21 במארס את תחזית דירוג האשראי של ליהמן ל"שלילי", מה שמעיד על אפשרות סבירה של הורדת דירוג אשראי בזמן הקרוב לבנק. החברה נימקה את הורדת התחזית בציפייה לירידות של עד 30% ברווחי הבנקים בוול סטריט.



ליהמן, בנק ההשקעות הרביעי בגודלו בארה"ב, רשם עד כה השנה ירידה של 26%. מנייתו צנחה בכמעט 20% ב-17 במארס, על רקע ספקולציות כי הבנק עשוי להיקלע לבעיית נזילות ולהיאלץ להעמיד עצמו למכירה כפי שעשה בר סטרנס. למחרת זינקה מניית ליהמן ב-46%, לאחר שרווחי הבנק עלו על התחזיות.



"מגזר הברוקראז' מוכה בכל האזורים ובכל המוצרים, בשל התפתחות בועת נכסים", כתבה ויטני בדו"ח למשקיעים ביום ראשון. היא הוסיפה כי הערכת השווי של ליהמן צפויה להתייצב ברמתה הנוכחית, עד שהתנאים בשוק יתחילו להשתפר, בתחילת 2009 או קצת לפני כן.



ויטני כתבה כי אין לה מחיר יעד למניית יעד כעת, שכן המניה תיסחר בהתאם לתנודות המגזר. מחיר היעד הקודם שלה היה 63 דולר למניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully