וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמעונית התכשיטים טיפאני רשמה רווח גבוה מהתחזיות; המניה מזנקת ב-12% בוול סטריט

סוכנויות הידיעות

24.3.2008 / 18:56

רשמה רווח של 1.27 ד' למניה - 6 סנטים מעל התחזיות



טיפאני (סימול TIF), קמעונית התכשיטים האמריקאית, דיווחה היום על רווח רבעוני גבוה מהתחזיות, לאחר שמכירות מוגברות מחוץ לארה"ב ופתיחת חנויות חדשות הצליחה לפצות על ירידה בצריכה הפרטית בארה"ב - עקב ההאטה בצמיחת הכלכלה.



מניית טיפאני מזנקת ביותר מ-12% במסחר בוול סטריט, לאחר שהחברה אף סיפקה תחזית רווח חיובית לשנת הכספים הנוכחית, והעריכה כי תרשום צמיחה ערה במכירותיה בשווקים שמחוץ לארה"ב וליפאן.



החברה רשמה רווח נקי של 118.3 מיליון דולר, או 89 סנט למניה ברבעון הכספים הרביעי שלה, שהסתיים בסוף ינואר - ירידה של 16% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. עם זאת, בניכוי סעיפים חד פעמיים, רשמה החברה רווח של 1.27 דולרים למניה - 6 סנטים מעל לתחזיות האנליסטים.



בשורה העליונה, רשמה טיפאני בתקופה המדווחת הכנסות של 1.05 מיליארד דולר - גידול של 10% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת.



מכירות החברה מחוץ לארה"ב צמחו ב-21% ברבעון האחרון, לאחר שטיפאני פתחה 17 חנויות חדשות ברחבי העולם במהלך שנת הכספים החולפת. מכירות החברה בארה"ב צמחו ב-4% ברבעון האחרון, ל-528 מיליון דולר.



במבט קדימה צופה טיפאני לרשום רווח נקי של 2.85-2.75 דולרים למניה בשנת הכספים הנוכחית, מעל לתחזיות קודמת של החברה לרווח של 2.55-2.5 דולר למניה. תחזית האנליסטים היתה לתחזית של 2.49 דולרים למניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully