וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-300 אלף ישראלים ייצאו השנה לחופשת פסח בחו"ל; כמיליון ישראלים יבלו את חופשתם בישראל

עירית רוזנבלום

24.3.2008 / 21:27

כך עולה מסקר שערכה התאחדות סוכני הנסיעות



כ-300 אלף ישראלים ייצאו השנה לחופשת פסח בחו"ל וכמיליון ישראלים יבלו את חופשתם בישראל וילונו לפחות לילה אחד מחוץ לביתם. כך עולה מסקר שערכה התאחדות סוכני הנסיעות לקראת חופשת הפסח הקרובה.



סקר דעת הקהל בוצע בשליש הראשון של חודש מארס 2008. מן הסקר עולה כי 22% מכלל האוכלוסיה (כ-1.3 מיליון ישראלים) ייצאו לחופשה בחופשה בארץ או בחו"ל. סך כל היוצאים לחופשה בישראל ובחו"ל דומה לתקופה המקבילה אשתקד.



כ-1.6 מיליון איש (כ-32% מכלל האוכלוסייה) מתכוונים לפקוד את אתרי שמורות הטבע והגנים הלאומיים. היעד המבוקש ביותר לחופשת הפסח בחו"ל הוא אחת מארצות מערב אירופה (47% מכלל היוצאים לחו"ל שהם כ-141 אלף איש), לטורקיה ייצאו כ-15 אלף איש (כ-5% מכלל היוצאים לחו"ל), ולסיני כ-6,000 איש (כ-2% מכלל היוצאים לחו"ל).



מרבית היוצאים לחו"ל (76%) ישהו שם ששה ימים ויותר. החופשה בישראל של מרבית הנופשים (56%) תהיה בין יום אחד לשלושה ימים. רק 19% מהיוצאים לחופשה בישראל ייצאו לחופשה של ששה ימים או יותר.



תוצאות הסקר מראות ש-28% מקרב אלו המתכוונים לצאת לחופשה בישראל, ו-30% מקרב אלו המתכוונים לנפוש בחו"ל רכשו או ירכשו את שירותי התיירות באמצעות האינטרנט, חלקם דרך אתרים של סוכנויות הנסיעות. הסקר מלמד על יציבות בהזמנות באינטרנט בהשוואה לשנה קודמת, כאשר רק 3.1% מקרב האוכלוסייה הכללית רוכשים את שירותי התיירות שלהם גם באמצעות האינטרנט.



מכלל היוצאים לחופשה בפסח (גם בארץ וגם בחו"ל), כ-34% מעריכים שההוצאה שלהם תהיה גבוהה יותר מזו שהייתה בחופשתם אשתקד. 47% סבורים שההוצאות תהיינה בערך כמו בשנה שעברה.



תוצאות הסקר מלמדות שלחולשת הדולר הייתה השפעה שולית על החופשה בפסח. רק 0.7% מקרב האוכלוסייה הכללית ציינו שעקב ירידת הדולר הם החליטו לצאת לחופשה בפסח. מקרב היוצאים לחו"ל ציינו 7% שירידת הדולר השפיעה על בחירת יעד הנסיעה ואילו 6% ציינו כי הירידה השפיעה על משך הנסיעה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully