וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוקטר אנד גמבל היא המפרסמת הגדולה ביותר בפברואר - הוציאה שני מיליון דולר

עדי דברת

24.3.2008 / 22:22

שטראוס במקום השני עם הוצאה של כ-1.8 מיליון דולר



פרוקטר אנד גמבל היא המפרסמת הגדולה ביותר בפברואר, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ 2 מיליון דולר - כך עולה מדירוג פברואר של "יפעת בקרת פרסום". הדירוג כולל, לראשונה, במאוחד את נתוני הפרסום המסורתי (Offline) והן את נתוני הפרסום בבאנרים באינטרנט.



עוד עולה מהדירוג כי קבוצת שטראוס היא המפרסמת השנייה בגודלה, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ 1.8 מיליון דולר. בנק דיסקונט, המפרסם באמצעות יהושע TBWA, הוא המפרסם השלישי בגודלו החודש והמותג הראשון בגודלו. "עבודת הפרסום שעושה בנק דיסקונט בשנים האחרונות מפולחת וקריאייטיווית מחד, ומאידך - נעשית בווליום פרסומי שלא ניתן לפספס. הבנק מצליח לבלוט באופן עקבי, בין השאר באמצעות שימוש באותו פרזנטור (מודי בר און) על רקע שאר הפרסומות, ובדרך כלל בנוסף להעברת המסר, מצליח גם לשעשע", אומר נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.



על רקע חודש חלש בפרסום בגזרת התקשורת הסלולרית, פרטנר היא המפרסמת הסלולרית הבולטת בפברואר, והיא המותג השני בגודלו בפרסום, עם היקף של 1.2 מיליון דולר. סלקום התמקמה החודש במקום החמישי בלבד ופלאפון כלל לא נכנסה לטבלת 20 המותגים המובילים.



קטגוריית הרכב הפרטי הובילה את טבלת הקטגוריות ותתי-ענפים, עם הוצאה ריאלית לפרסום בפברואר של כ 4.4 מיליון דולר. במקום השני נמצאת קטגוריית רשתות השיווק, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ 4.2 מיליון דולר. הבנקים ממוקמים במקום השלישי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ 3.6 מיליון דולר. תת-ענף מכללות וסמינרים מתמקם החודש במקום השישי, עם הוצאה של 1.9 מיליון דולר. המכללה למנהל בולטת בקטגוריה עם הוצאה של כ-435 אלף דולר ומפרסמת את ה NETWORKING של 25 אלף בוגריה באמצעות יהושע TBWA ומקאן דיגיטל.

לדברי יעקובי, מהניתוח עולה כי "על אף תהליך ה'התכנסות' של תקציבי הפרסום של ה-Offline וה-Online בקבוצות הפרסום, עדיין ישנם מספר לא מבוטל של מפרסמים שבוחרים לעבוד עם משרד אינטראקטיב שאינו שייך לקבוצת משרד ה Offline שלהם, ומעניין יהיה לעקוב אחרי התופעה בהמשך השנה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully