וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקירוב ממשיך להתרחב ביפאן: אלרוב נדל"ן רכשה שני נכסים נוספים בטוקיו תמורת 144 מיליון שקל

נתן שבע

25.3.2008 / 9:25

עלות רכישת הנכסים כוללת את עלויות הבניה



אלפרד אקירוב ממשיך להתרחב ביפאן. חברת , באמצעות החברה הבתPIH Japan (כ-75%), התקשרה עם חברה יפאנית לצורך מימון רכישת שני נכסים מניבים הנמצאים בשלבי בניה בטוקיו, אשר ינוהלו על ידי החברה היפאנית. רכישת הנכסים, כולל עלויות הבנייה, מסתכמת ב-144 מיליון שקל.



הנכס הראשון, בשטח של כ-2,750 מ"ר מיועד לבניית בניין מגורים להשכרה והנכס השני בשטח של כ- 2,200 מ"ר מיועד לבניית בניין משרדים להשכרה. השלמת פיתוח שני הנכסים ומסירתם צפויה לחודש מרץ 2009. עד כה שילמה החברה מקדמה בסך של 6.85 מיליון ש"ח, 6.85 מיליון שקל נוספים ישולמו בחודש ספטמבר 2008 והיתרה תשולם עם מסירת הנכסים.



עבור אלרוב, שפועלת בתחום הנכסים המניבים בשווייץ וצרפת, מדובר בשני נכסים נוספים המצטרפים אל נכס נוסף אותו רכשה החברה ביפאן במהלך המחצית השנה השניה של 2007 ועליו דיווחה בשבוע שעבר.



אלפרד אקירוב, יו"ר דירקטוריון אלרוב נדל"ן, מסר: "שוק הנדל"ן היפאני חווה משבר עמוק בשנות ה-90' והתחיל להראות סימני התאוששות רק בשנת 2006, עם זאת רמת המחירים טרם הגיעה לזו שידע השוק לפני המשבר. לאור כל זאת, פעילות במדינה זו תואמת את האסטרטגיה שלנו ולהערכתנו שוק הנדל"ן ביפאן יצמח בשנים הקרובות ואנו רוצים לקחת חלק בצמיחה זו".



אקירוב כבר הצהיר בעבר כי הוא מבצע עסקות נדל"ן המניבות תשואה של למעלה מ-2% בין ריבית הגיוס לבין התשואה אותו מניב הנכס. הפער ביפאן עומד בסביבות 2.5%-3%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully