וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסברג מתגייס למען חנן גולדבלט

שרון שפורר

25.3.2008 / 9:48

איש העסקים רון וייסברג הוא חבר ותיק של גולדבלט - וכשזה נקלע לקשיים כלכליים עקב האשמה בעבירות מין הוא נחלץ לעזרתו ■ את מי יארח מנכ"ל טבע, ישראל מקוב, בשבוע המדענים ומה הקשר לכבשה דולי? ■ שאול מופז מבלה לא מעט בשדה התעופה - לעתים לצרכי עבודה ולע



מאת מורן הרפז, שרון שפורר, חיים ביאור, וזוהר בלומנקרנץ



איש העסקים רון וייסברג, מנכ"ל הכשרה ביטוח לשעבר וממקימי חברת מדרוג, נאלץ להגיע לפני כמה חודשים לפשרה עם בנק הפועלים בקשר לערבות של 100-150 אלף שקל שהעמיד לשחקן חנן גולדבלט.



וייסברג, חבר ותיק של גולדבלט, העמיד את הערבות לפני כמה שנים ונאלץ באחרונה לעמוד מאחוריה, לאחר שגולדבלט נקלע לקשיים כלכליים עקב מעצר הבית שבו הוא נתון. במסגרת מעצר הבית, גולדבלט, שהואשם בעבירות מין בנשים שונות ובהן גם בקטינות, מורשה אמנם לצאת לעבוד - אך מתקשה למצוא עבודה. דוברו של וייסברג מסר בתגובה כי מדובר בערבות שנחתמה כעזרה לחבר לפני כמה שנים ומומשה באחרונה.



מסעות ברוש ועיני, פרק ב'



בסוף 2007 נסעו יו"ר ההסתדרות עופר עיני ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש יחד לאירלנד כדי "ללמוד מקרוב על המודל האירי לשיתוף פעולה בין הממשלה, המעסיקים וארגוני העובדים". בסוף השבוע האחרון שוב קפצו השניים לחו"ל - הפעם לגיאורגיה.



השניים עמלו על הידוק קשריהם עם שרת הכלכלה, שר החקלאות, ראשי ארגוני העובדים ונשיא ארגון המעסיקים הגדול בגיאורגיה. "רוב חברי ממשלת גיאורגיה הם צעירים בשנות ה-30 לחייהם", אומר ברוש, "הם מעוניינים ללמוד מניסיוננו בתחומים שעליהם הם מופקדים". ואולם בביקור בחר ברוש דווקא לבטא את תמיכתו בעמדה הגיאורגית בסכסוך התעופה בינה לבין ישראל: "הגיאורגים צודקים בדרישתם שישראל תחזור בה מסירובה לאשר לחברת התעופה שלהם להוסיף טיסה שבועית שלישית לתל אביב", הוא טען, לשמחת לבם של מארחיו.



"מצד אחד, משרד התחבורה הישראלי מכריז על מדיניות של שמים פתוחים, ומצד שני, הוא מגביל את מספר המושבים בטיסות בין שתי המדינות. מצחיק שבקו לטיביליסי הגיאורגים נאלצים להסתפק בהפעלת מטוסים שבהם 50 מושבים בלבד, כמו בטיסת פנים", סיכם.



גרין משיק את בבקוק אנד בראון בישראל



פיל גרין, מנכ"ל קבוצת ההשקעות הגלובלית בבקוק אנד בראון, המנהלת השקעות בהיקף של יותר מ-70 מיליארד דולר, יגיע לישראל בסוף החודש להשקת סניף החברה בארץ, שינהל איל גבאי, מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות לשעבר.



במהלך ביקורו של גרין תערוך החברה קבלת פנים בהשתתפות בכירים בסקטור העסקי, ותחנוך את משרדיה החדשים במרכז עזריאלי בתל אביב. גרין צפוי להיפגש עם ראש הממשלה אהוד אולמרט, שר האוצר רוני בר-און, שר התשתיות בנימין בן אליעזר, נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר, ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו ובכירים בצמרת הכלכלית של ישראל.



עורכי דין עושים ישיבות בחצר



ביום חמישי הקרוב יחגגו שתי עורכות הדין יפעת ולד ומיטל צפרוני את פתיחת משרדן החדש בשדרות רוטשילד בתל אביב, שייקרא ולד, צפרוני עורכות דין (WTS). השתיים עזבו את משרד עורכי הדין צלרמאיר פילוסוף כדי לפתוח משרד משלהן.



צפרוני ליוותה את התיקים של פרשיות חפציבה וקלאבמרקט, וולד ליוותה את עסקת מכירת תנובה למרקסטון. אחרי שנים של עבודה במשרדים במגדלים תל אביביים בהם אי אפשר תמיד לפתוח חלון, החליטו השתיים שבמשרד החדש שלהן יהיה חדר ישיבות גם בגינה הפתוחה של המשרד, תחת כיפת השמים.



מקוב מארח את אבי הכבשה דולי



ישראל מקוב, נשיא ומנכ"ל טבע לשעבר וכיום יו"ר חברת גיוון אימג'ינג מקבוצת איי.די.בי, ורותי אלון, שותפה בקרן ההון סיכון פיטנגו ויו"ר איגוד מדעי החיים הישראלי, יארחו בסוף מאי בתל אביב מדענים בכירים מכל העולם במסגרת שבוע ביומד ישראל 2008.



יבואו להתרשם מהפיתוחים הטכנולוגיים של התעשייה הישראלית: פרופ' איאן וילמוט, המדען שעשה פריצת דרך היסטורית כאשר הצליח לשבט את היונק הראשון - הכבשה דולי (ז"ל); דיויד ברנן, מנכ"ל אסטרה זנקה, יצרנית התרופות הענקית מבריטניה; ברברה יאני, סגנית נשיא ענקית התרופות האמריקאית מרק; וד"ר מרה אספינל, נשיאת ג'נזיים-גנטיקה ארה"ב.



מופז מבלה בנתב"ג



שר התחבורה שאול מופז ייאלץ "לבלות" פעמיים רצופות, בתוך 48 שעות, בנתב"ג, אך לא לשם נסיעה לחו"ל. היום ייפגש מופז עם מנהלי רשות שדות התעופה (רש"ת) לישיבת עבודה משותפת על תוכניותיה לקראת שיא עונת נסיעות הקיץ ואמצעי הבטיחות החדשים בשדה.



מחרתיים יצטרך לשוב לנתב"ג - הפעם כאורח כבוד באירוע חגיגי של רש"ת לראשי ענף התעופה והמגזר העסקי, שהוזמנו להתארח על ידי יו"ר מועצת המנהלים עובדיה עלי ומנכ"ל רש"ת קובי מור. על פי ההזמנה, שעוצבה כדגל מדינת ישראל עם הלוגו של חגיגות ה-60 למדינה, אורח הכבוד במפגש החגיגי, שייערך ביום חמישי הבא, יהיה מופז.



ספיידרמן ציוני



חובבי ספיידרמן, אקס מן, דרדוויל ואיירון מן בישראל יכלו לבוא על סיפוקם אתמול, כשסיימון פיליפס, נשיא חברת מארוול, יוצרת דמויות ובעלת הזכויות על דמויות קומיקס רבות, הגיע להתארח בכנס של חברת מארוול שנערך בקניון אילון ברמת גן.



בכנס הציגו סרטים וסדרות הצפויות לעלות בשנה הקרובה. מארוול היא הבעלים של כ-1,200 דמויות קומיקס, והמחזור שלה מוערך ב-5 מיליארד דולר בשנה.



משרד פוגל-אוגילבי מושאל לפורים



הפרסומאי ערן פוגל קיבל שבוע שעבר בהשאלה מאביו, הפרסומאי דוד פוגל, את שטח משרד הפרסום פוגל-אוגילבי לעריכת מסיבת פורים לחברי הקהילה ההומו-לסבית. פוגל: "אבא שלי מאוד תומך בהיותי גיי, והסכים לתת לי את המשרד. זה היה ערב מחבק ואוהב, רציתי שזה יהיה הערב הכי גיי-פרנדלי בעולם".



באירוע נכחו 60 איש - "רק חברי הקהילה". בין הנוכחים היו חבריו הטובים של פוגל - הסופר אילן שיינפלד והשחקן יובל אברמוביץ'. על הקטע האמנותי הופקדה דנה אינטרנשיונל. כל מהמשתפים חויבו להגיע עם משלוח מנות, שנתרם לבית דרור, העוזר לנוער הומו-לסבי שנפלט מהבית בתהליך היציאה מהארון.



עוברים



חנוך ליבנה, יו"ר ועד עובדי הבנק הבינלאומי ובנק פאג"י, מונה ליו"ר ועדת המבקר של ההסתדרות. הוא מחליף את שלמה קלדרון, שהתפטר מהתפקיד.



עילם קוט מונה לראש אגף קשרי חוץ ופיתוח משאבים באוניברסיטת תל אביב. בתפקידו הקודם כיהן כסגן נשיא באיחוד הפדרציות של צפון אמריקה בניו יורק, והיה ממונה על קרן החינוך לישראל.



ליאור דור מונה לסמנכ"ל כספים ומטה בחברת לביא טיימטק. בנוסף, יהיה אחראי על מנהלי משאבי האנוש, ה-IT והמינהל בחברה. לפני כן שימש סמנכ"ל כספים בחברה בענף היהלומים.



אילן בר מונה למנהל התפעול של חטיבת המערכות בקבוצת Nepcon טכנולוגיות ייצור. בר שימש בשנתיים האחרונות כמנהל החומר ואחראי מערכת ERP בחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully