וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של מעל 50% בתשלומים דרך GOV.IL

בעקבות קמפיין משרד האוצר להסברת שירותי מערך ממשל זמין בכיכובו של גידי גוב, נרשמה עלייה של 40% בשיעור המשתמשים בשירותי האתר

בחודשי ינואר-פברואר השתמש משרד האוצר בקמפיין תקשורתי, בכיכובו של גידי גוב, להגברת מודעות הציבור לשירותי ממשל זמין באתר gov.il בכלל משרדי הממשלה, ובמיוחד שירותים חדשים שעלו בשנתיים האחרונות. מטרתו של הקמפיין היתה, עידוד השימוש בשירותי ממשל זמין על ידי הציבור הרחב (אזרחים, עסקים ומוסדות), ובכך להביא לשיפור השירות לאזרח וצמצום הבירוקרטיה הממשלתית. בעקבות הקמפיין נרשמה עלייה של 40% בשיעור המשתמשים בשירותי אתר Gov.il ועלייה של למעלה מ- 50% בתשלומים לממשלה דרך האתר.

שר האוצר, רוני בר-און, אמר היום: "ממשל זמין מהווה פלטפורמה בעלת פוטנציאל אדיר. המרחב הווירטואלי הוא מרחב העתיד וסביבת האינטרנט היא הסביבה הטבעית של רבים מלקוחות הממשלה. אנו נמשיך לפעול להרחבת מעגל המשתמשים בממשל זמין במטרה לשפר ולייעל את המפגש בין האזרח לבין הממשלה ולנטרל את הסרבול הבירוקראטי המיותר". עוד הוסיף השר: "בימים אלה אנו מגבשים תכנית רב שנתית לשירותי ממשל זמין, כך שנוכל להציב בפני האזרח דלפק שירותים מקוונים, חוצי משרדים, תוך הקטנת החיכוך שבין האזרח והעוסק לבין הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully