וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פוינט בחרה מחליף לאייל דשא: טל פיין - סמנכ"לית הכספים של גילת

עומרי כהן

25.3.2008 / 15:45

דשא יחליף את דן זיסקינד בתפקיד סמנכ"ל הכספים בטבע



טל פיין, סמנכ"לית הכספים של חברת רשתות לוויין, נבחרה להחליף את אייל דשא בתפקיד סמנכ"ל הכספים של . פיין תפרוש מגילת באמצע 2008, ותחליף את דשא, שיעזוב לטובת לתפקיד סמנכ"ל הכספים של , במקומו של דן זיסקינד הפורש.



פיין, רואת חשבון במקצועה, הצטרפה לגילת ב-1999 בתפקיד סגנית נשיא לפיננסים, לאחר עבודה במשרד רואי החשבון קסלמן וקסלמן. ב-2005 היא קודמה לתפקיד סמנכ"לית הכספים של גילת ומחזיקה בתפקיד זה גם כיום.



כעת מבצעת פיין קפיצת מדרגה נוספת, מחברת ציוד תקשורת לוויינית עם היקף מכירות של 283 מיליון דולר ב-2007, לחברת תוכנות אבטחה לרשתות ונתונים באינטרנט עם היקף מכירות שנתי של 731 מיליון דולר (נכון לסוף 2007).



לדברי גיל שוויד, יו"ר ומנכ"ל צ'ק פוינט, הניסיון הפיננסי והעבודה בחברה ציבורית גדולה ומצליחה, הופכים את פיין למועמדת אידיאלית לסיוע בהובלת החברה לשלב הצמיחה הבא.



עמירם לוינברג, מנכ"ל ויו"ר גילת, ציין כי מאז שטל מונתה לתפקיד סמנכ"לית הכספים, הציגה גילת שיפור בכל האינדיקטורים הפיננסיים המרכזיים, לרבות צמיחה של 35% בהכנסות בתוך שנתיים, גידול ברווחיות ושיפור באיתנות הפיננסית. "אנו מעריכים מאד את כישוריה המקצועיים של טל ואת מנהיגותה ומצטערים על עזיבתה את החברה. אני מוצא לנכון להביע בזאת את הערכתי הכנה לתרומתה הרבה לגילת, ואני מאחל לה בשם החברה הצלחה רבה בתפקידה החדש", ציין לוינברג.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully