וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדדי וול סטריט מטפסים לקראת סיום המסחר

זיו ר. מאור

25.3.2008 / 20:59

הבורסות בארה"ב בדרך לסגירה חיובית, בהמשך לעליות החדות אמש. לאחר פתיחה שלילית שינו המדדים כיוון והצבע הירוק חזר למסכים

בורסות וול סטריט נסחרות כעת בעליות. מדד דאו ג'ונס עולה ב-0.1%. מדד הנאסד"ק עולה ב-0.7%. S&P500 מוסיף 0.5%. מוקדם יותר נרשמו ירידות בשיעור של עד 0.7% במדדים המובילים, בעקבות פרסום נתונים מאכזבים אודות מדד אמון הצרכנים בארה"ב. כחצי שעה לאחר תחילת המסחר התפרסם מדד אמון הצרכנים. הנתון עומד כעת ברמה של 64.5 נקודות - הנמוכה משמעותית מתחזיות האנליסטים: התחזית הפסימית ביותר לא חזתה שהמדד ירד אל מתחת לרמה של 71 נקודות. ממוצע ההערכות עמד על 73 נקודות. מדד אמון הצרכנים מבוסס על סקר בקרב מדגם של 5,000 אזרחים אמריקאים, הנשאלים על מידת הביטחון שלהם במשק ועל רמת הציפיות שלהם ביחס לשוק.

אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר מרחיבה את הפרויקט היוקרתי בבנגלור שבהודו והשלימה את השלב הראשון בעסקה. היקף המכירות בפרויקט עולה כעת ל-4.5 מיליארד דולר מרמה של 4 מיליארד דולר. אלביט הדמיה מחזיקה בפרויקט בשיעור של 50% אותו היא מנהלת ביחד עם שותף מקומי. הפרויקט צפוי לכלול שכונות יוקרה עם מתקני ספורט ופנאי, בנייני משרדים ופארקי טכנולוגיה, מלון ומלון דירות, בית חולים ומרכז מסחרי ענק.

מניית חברת האנטי-ספאם קומטאץ’ נסחרת על רקע חוזה הפצה חדש שחתמה החברה עם חברת בלו-ריף האוסטרלית. סמנכ"לית הכספים של גילת, טל פאיין, הודיעה היום על עזיבתה את החברה במהלך השנה, לטובת משרה זהה בחברת צ’קפוינט. פאיין תחליף בצ'קפוינט את אייל דשא, אשר עובר לחברת טבע.

מניית טאואר עומדת בפני סכנת מחיקה מבורסות וול סטריט. תקנות המסחר דורשות שמחיר המניה לא ירד משווי של דולר אחד. טאואר מתקשה לעמוד ביעד זה, למרות בשלושת השבועות האחרונים רשמה המנייה צמיחה של כ-17%. בלידר שוקי הון העריכו היום כי "משקיעים עם אורך רוח עשויים ליהנות מתשואה גבוהה בעוד מספר חודשים" ממניית טאואר.

בין המניות הישראליות שנסחרות כעת בעליות, ניתן למנות את פוינטר, סרגון, ריטליקס ואלווריון.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully