וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המשכנתאות תורנברג תמכור איגרות חוב ב-1.35 מיליארד דולר כדי להימנע מפשיטת רגל

סוכנויות הידיעות

25.3.2008 / 16:33

תורנבורג תאפשר למשקיע יחיד לרכוש מניות ב-300 מ' ד'



חברת המשכנתאות האמריקאית תורנבורג, הודיעה על כוונתה למכור אג"חים, הנושאים ריבית שנתית של 12% ושניתנים להמרה למניות במחיר של 75 סנט למניה, תמורת סכום כולל של 1.35 מיליארד דולר.

החברה, הנאבקת לגייס 948 מיליון דולר בשבעת ימי העסקים הקרובים כדי להימנע מפשיטת רגל, הוסיפה כי תשנה את חוקי החברה על מנת לאפשר למשקיע יחיד לרכוש מניות בסכום של 300 מיליון דולר. עד כה הוגבל כל בעל מניות לאחזקה מקסימלית של 10% מהחברה.



בישיבה שנערכה אתמול עם הרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) הודיעה תורנבורג כי בשבוע שעבר אישר הדירקטוריון את התיקון, בכפוף לכך שלא ייפגע מעמד החברה מול שלטונות המס.



החברה מתמחה במשכנתאות "ג'מבו" בעלות סכום מינימלי של 417 אלף דולר בריבית משתנה, המיועדות לקונים של בתים יוקרתיים. הירידה בהכנסות החברה לא נוצרה מפיגורים בהחזרות הלווים הנחשבים לסיכון אשראי נמוך, אלא בשל הצמצום בהיקפי המכירה של בתים יקרים, כחלק מהמשבר בשוק הנדל"ן.



תורנבורג דיווחה בתחילת החודש כי היא נדרשת להגדיל את יתרת החשבון שלה בכדי לחזור למסגרת הביטחונות המותרת לצורך מינוף. מניית החברה עלתה אתמול ב-12.4% ל-1.27 דולר במסחר בוול סטריט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully