וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר רשות ניירות ערך יוצא להגנת פרקליטות מחוז תל אביב: "הפרקליטים מבצעים את תפקידם נאמנה"

נורית רוט

25.3.2008 / 18:13

זאת לאחר שהפרקליטות ספגה ביקורת על ידי בתי המשפט



פרופ' זוהר גושן, יו"ר רשות ניירות ערך, יוצא להגנת פרקליטות מחוז תל אביב - מיסוי וכלכלה, זאת לאחר שהפרקליטות ספגה באחרונה ביקורת קשה על ידי בתי המשפט.



כפי שפורסם ב- TheMarker, באחרונה ניתנו מספר החלטות, ביניהם בפרשת קרדן, בפרשת דניאל מולקנדוב, בפרשת מושב שער אפרים ובפרשת מלם מערכות, בהן נאלץ בית המשפט לשמור על זכויות נאשמים מפני התנהלות קשוחה של הפרקליטות. מהביקורת עלה כי הדחף של הפרקליטות להרשיע בכל מחיר גובר על חובתה לנהל את ההליך המשפטי בצורה הוגנת ותקינה.



אמש אמר גושן, במסגרת יום עיון בנושא אכיפה בשוק ההון שקיימה לשכת עוה"ד יחד עם הרשות לניירות ערך, כי התיקים הפליליים המגיעים לבירור בבית המשפט הפלילי מוגשים לאחר תהליך קבלת החלטות ארוך.



"מידיעה אישית אני יכול להעיד כי הפרקליטות והפרקליטים מבצעים את תפקידם נאמנה, בהגינות, במסירות ובמקצועיות גבוהה ביותר... רוב הפרקליטים מופיעים בבית המשפט מול סוללות של עורכי דין מהטובים בשוק, והם מתמודדים עם היקפים עצומים של חומר ועם סוגיות פיננסיות ומשפטיות מורכבות וחדשניות.



"אכן - לא תמיד עמדת הפרקליטות מתקבלת בבית המשפט, ולא כל התיקים מסתיימים בהרשעה מלאה, וטוב שכך. בעיני הדבר כלל איננו מעלה או מוריד ביחס להערכה הציבורית שהפרקליטות והפרקליטים ראויים לה על מקצועיותם מסירותם והגינותם", אמר גושן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully