וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר שוקי הון על מניית טאואר: "משקיעים עם אורך רוח עשויים ליהנות מתשואה גבוהה בעוד מספר חודשים"

שמואל שוסטר

25.3.2008 / 19:41

"שוק הסמיקונדקטור לא יציג צמיחה דו ספרתית ב-2008"



"קשה בימים אלו להמליץ על מניות טכנולוגיה. המשימה קשה יותר כאשר מדובר במניה קטנה השייכת לענף המוליכים למחצה אשר נתון לסנטימנט רע ועוצמתי בהאטה כלכלית", כך מעריך האנליסט ערן יעקובי מלידר שוקי הון בעקבות כנס המשקיעים שערכה . "בכל זאת, בבחינת נתוני הבסיס התפעוליים של טאואר כיום נראה כי המניה סובלת יתר על המידה. עם חוב כבד מצד אחד ובעלי מניות נחושים מצד שני".



לדברי יעקובי "משקיעים עם אורך רוח עשויים ליהנות מתשואה פנומנלית בעוד מספר חודשים. אנו מעריכים כי החברה לא תימחק מהרשימה הראשית של הנאסד"ק. למחיר היעד אין כרגע משמעות - מעל 100% אפסייד. כאמור, הזדמנות לבעלי סבלנות".



עם זאת, יעקובי סוקר גם את ענף המוליכים למחצה כולו ומעריך כי "בהסתכלות קדימה לעבר שנת 2008 ענף הסמיקונדוקטור אינו צפוי להציג את הצמיחה הדו ספרתית עליה דובר בתחילת 2007. מנגד - עדיין מדובר על צמיחה חיובית. שנת 2009 צפויה להיות שנה של חזרה לצמיחה חד ספרתית גבוהה".



מניית טאואר מזנקת בכ-4% במהלך המסחר בוול סטריט ונסחרת במחיר של 95 סנט. כללי הנאסד"ק קובעים מחיר מינימום של דולר אחד למניה בכדי להישאר במסחר ובמידה וטאואר לא תעמוד ביעד זה היא עלולה להימחק מהמסחר בנאסד"ק ולעבור לרשימה המשנית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully