וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ Celvibe מפטרת 20 מ-40 עובדיה

עינב בן יהודה

11.10.2001 / 12:50

כך נודע ל-TheMarker.com; מנכ"ל החברה, יוסי כהן, מכחיש את הידיעה; לדבריו, פוטרו עובדים בודדים במסגרת רה ארגון ובקרוב ייקלטו עובדים נוספים במקומם

חברת הסטארט אפ Celvibe פיטרה 20 מ-40 עובדיה, כך נודע ל-TheMarker.com. הפיטורים ייערכו במחלקות השיווק, הפיתוח והתפעול.

מנכ"ל החברה, יוסי כהן, הכחיש את הנתונים. לדברי כהן, פוטרו עובדים בודדים במסגרת רה ארגון ורענון, ובקרוב ייקלטו עובדים נוספים במקומם.

החברה עוסקת בפיתוח טכנולוגיה לשידור תכני מדיה בשיטת Multicast - שידור בזמן אמת למספר רב של מנויים בו זמנית למכשירים סלולריים הפועלים בטכנולוגיית דור שלישי.

ביוני השנה התמודדה סלווייב עם עזיבתו המפתיעה של מייסד ומנכ"ל החברה, עודד פרץ, שהקים את החברה במאי 2000 ביחד עם אייל פרקש, שניהם עובדי אופטיבייס לשעבר. לפני כחודש מונה לתפקיד המנכ"ל יוסי כהן, ממייסדי מחקר אלגוריתמים.

במאי 2001 הודיעה החברה על גיוס של 2 מיליון דולר ממשקיעים במזרח אסיה, לפי שווי של 34 מיליון דולר. גיוס זה היה המשך לגיוס שהושלם בינואר 2001, ובו הוזרמו לחברה 8 מיליון דולר לפי שווי של 32 מיליון דולר אחרי הכסף. בגיוס ההון הראשון שנערך ביוני 2000 גייסה החברה 3 מיליון דולר לפי שווי של 11.5 מיליון דולר.

בין המשקיעים בחברה: בנק ההשקעות הטייוואני CDIB, קרן Tecc-Is, קרן אתגר, פועלים שוקי הון טכנולוגיות, קרן יורופאנד 2000 וחברת אופיר טכנולוגיות. על פי הערכות כיום, נותרו בקופתה של החברה כ-8 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully