וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IXI מובייל דוחה את פרסום דו"חותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2007 כולה; בתגובה צונחת המניה ב-9%

שמואל שוסטר

26.3.2008 / 18:01

הדחייה עשויה להקשות על החברה להיכנס למסחר בנאסד"ק

IXI פיתחה ומשווקת את מכשיר ה-Ogo - טלפון סלולרי מתקדם, המיועד לבני נוער ומתהדר במתן אפשרות להתחברות נוחה לכל תוכנות המסרים המיידיים באינטרנט.



החברה השלימה באמצע 2007 מיזוג לתוך השלד הבורסאי ITAC שפעילותו היתה ריקה מתוכן, במטרה להיכנס למסחר בבורסת נאסד"ק. החברה הממוזגת הגישה את המסמכים הדרושים על מנת לעבור לרשימה הראשית של הנאסד"ק ונסחרת מאז מעבר לדלפק ברשימת הבולטין בורד - רשימה לחברות בשווי נמוך. העיכוב בפרסום הדו"חות עשוי לדחות את כניסה של החברה למסחר ברשימה הראשית.



בקשתה של החברה להצטרף לנאסד"ק נתקלה עד כה בקשיים, מאחר שהתחייבויות בהיקף של 66 מיליון דולר, לצד הפסדים צבורים של 120 מיליון דולר, יצרו לה גירעון הון של 7.5 מיליון דולר, נכון לסוף יוני השנה.



עם זאת, הפחתת החוב ב-20.7 מיליון דולר וגיוס של עוד 5.1 מיליון דולר בהון, היו אמורים ככל הנראה לאפשר לחברה להצטרף לנאסד"ק. קשה להעריך את סיכויי הצלחת המהלך עם דחיית פרסום הדו"חות ללא כל הסבר מצדה של החברה.



בעקבות ההודעה נופלת מניית החברה ה-9% ונסחרת במחיר של 2.23 דולרים. מניית החברה לא סיפקה נחת למשקיעיה, שביניהם כמה גופים מוסדיים ישראלים גדולים, לאחר שאיבדה במהלך השנה האחרונה כ-59% מערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully