וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס בנושא מקומות עבודה ידידותיים למשפחה יעסוק באיזון בין העבודה לחיים האישיים

עידו סולומון

26.3.2008 / 18:57

הכנס יתקיים באוניברסיטת תל אביב ביום שני הקרוב

הכנס ישלב בין הפן האקדמי-מחקרי לבין ניסיון מעשי בכל הנוגע לאיזון בין העבודה לחיים האישיים. לצד דיון אקדמי אשר יבחן מהם מקומות עבודה ידידותיים למשפחה ומהי התרומה הכלכלית של האיזון בין עבודה למשפחה למעסיק, יציגו מנהלות משאבי אנוש בכירות מישראל (אינטל) ומבריטניה (בריטיש טלקום) עצות פרקטיות לאיזון בין עבודה ומשפחה הלכה למעשה. הכנס יערך באוניברסיטת תל אביב, בניין נפתלי, חדר 101.



"איזון בין העבודה לחיים האישיים זו כבר לא בעיה של נשים, כפי שהיה נהוג לחשוב בעבר", אומרת נירית כהן, מנהלת משאבי האנוש של חברת אינטל ישראל, המעסיקה כ-7,000 עובדים. "ישנם גברים רבים שמשתוקקים לזמן בו יוכלו לבלות עם המשפחה, הילדים או פשוט להגשים את עצמם מחוץ למקום העבודה. זו פילוסופיית ניהול שונה לגמרי, לפיה עובד נמדד בתפוקה שהוא משיג ולא בתשומות שלו, כמו שעות עבודה, או נוכחות במשרד".



את הזווית הבינלאומית בכנס תייצג ג'ני ארווס, מנהלת משאבי האנוש של בריטיש טלקום (British Telecom), ענקית התקשורת הבינלאומית מבריטניה. החברה, פועלת ב-170 מדינות בעולם, וידועה בפעילותה בתחום האחריות החברתית, וקידום נושא השוויון במקום העבודה.



למשל, 70% מעובדי החברה עובדים על פי מערכת שעות גמישה, 14% מעובדי החברה עובדים מהבית ו-99% מן הנשים העובדות בחברה בוחרות לשוב לעבודה לאחר חופשת הלידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully