וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק הוביל את בורסות אירופה לירידות שערים; לונדון ופרנקפורט ירדו ב-0.5%; פאריס השילה 0.3%

אשר שכטר

26.3.2008 / 19:47

מניית אליטליה זינקה ב-28% בשל הצעת רכש משופרת מאייר פראנס-KLM

דויטשה בנק הזהיר היום כי הוא עשוי להתקשות בעמידה ביעדי הרווח שקבע לשנת 2008, בעקבות מחיקות ערך נוספות הקשורות לחשיפתו של הבנק לשוק משכנתאות הסאבפריים בארה"ב ועל רקע האטה כלכלית בארה"ב ובאירופה. מניית דויטשה בנק ירדה ב-2%, לאחר שהמנכ"ל ג'וזף אקרמן הזהיר כי התנאים הכלכליים הנוכחיים והאפשרות של מחיקות נוספות "ישפיעו לרעה על יכולתנו להגיע ליעדי הרווח".



אזהרת הרווח של דויטשה בנק הובילה לירידות נוספות במניות מגזר הפיננסים, על רקע הערכות כי משבר האשראי צפוי להוביל להפסדים נוספים. מניית רויאל בנק אוף סקוטלנד ירדה ב-3.1%. מניית UBS איבדה 2.9%. מניית קרדי אגריקול השילה 3.2%.



מגזר התרופות רשם גם הוא ירידות שערים, לאחר שבנק ההשקעות מורגן סטנלי קיצץ את מחיר היעד למניית גלקסו סמית-קליין, חברת התרופות הגדולה באירופה, ב-17%. מניית גלקסו ירדה ב-2.6%. מניית נובארטיס איבדה 2.2%, על רקע דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל" לפי החברה תזנח את ניסיונותיה לזכות באישור לשיווק התרופה לטיפול בסכרת גאלבוס בארה"ב עקבות קשיים רגולטוריים.



מניית חברת התעופה האיטלקית הכושלת אליטליה זינקה ב-28%, לאחר שמוקדם יותר נסחרה בעלייה של 41%, בעקבות הודעת אייר פראנס-KLM כי תגיש הצעת רכש חדשה ומשופרת לחברה ביום שישי, ובה תובטח המשך העסקתם של 180 טייסי החברה האיטלקית במשך שלוש השנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully