וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייזרקום תשלים תוך כשבועיים סבב גיוס פנימי של 25 מיליון דולר

צורי דאר

11.10.2001 / 15:49

על פי חברת D&A, מוערך שווי החברה כיום בכ-135 מיליון דולר; החברה מפתחת טכנולוגיה לשמירת עוצמת הפולס האופטי למרחק עבור מערכות תקשורת אופטית

חברת הסטארט אפ לייזרקום, המפתחת פתרונות האצת תעבורת נתונים, צפויה להשלים תוך כשבועיים סבב גיוס הון של 25 מיליון דולר ממשקיעים קיימים.

בחברה מושקעים קרן סידאר, CIBC אופנהיימר, גלייד אינווסטמנט, אינדקס ונצ'רס, מורגן סטנלי, פייפר ג'פרי, GE אקוויטי, לינק טכנולוג'י ונצ'ר קפיטל, SSM ונצ'רס, ונטג' פוינט, ויט סאונדוויו והקרן הישראלית גיזה.

כיוון שמדובר בסבב פנימי, אין משמעות לשווי לפיו נעשה הגיוס. החברה גייסה ביוני 2000 סכום של 38 מיליון דולר לפי שווי של 263 מיליון דולר אחרי הכסף. על פי חברת המידע להיי-טק D&A, מוערך שווי החברה כיום בכ-135 מיליון דולר.

גורם המקורב לאחת מקבוצות המשקיעים אמר ל-TheMarker.com כי אין כוונה כרגע להכניס משקיעים חדשים, וכי ההשקעה מעידה על אמונם של המשקיעים בחברה.

לייזרקום הוקמה ב-1998 על ידי אדוארדו שובל, שייסד את אופטיבייס ואקורד, ויוחאי דנציגר. החברה מפתחת טכנולוגיה לשמירת עוצמת הפולס האופטי למרחקים ארוכים עבור מערכות תקשורת אופטית. פתרונותיה מאפשרים ליצרני תשתיות התקשורת ולמפעילי המערכות להעביר כמות גדולה יותר של נתונים במהירויות שידור גבוהות יותר ולמרחקים ארוכים יותר, תוך הקטנת עלויות.

לייזרקום נחשבת לאחד מחברות הסטארט אפ המבטיחות בישראל. החברה נבחרה לאחרונה כאחת מ-50 החברות המבטיחות בישראל במסגרת תוכנית ה-Technology Fast 50 של דלויט & טוש, וכן נכללה ברשימת 50 החברות הפרטיות המבטיחות של השנה של המגזין האמריקאי "Red Herring" לצד חברות ישראליות כאקזקט, מלנוקס וצ'ק פוינט .

משרדיה הראשיים של לייזרקום ומפעל הייצור ממוקמים בדאלאס שבטקסס, והמרכז לחקר הפוטוניקה ומחלקת הפיתוח של החברה ממוקמים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully