וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנליסטית מרדית' ויטני - בין האחראים לצניחת מניית סיטי - הגדילה תחזית ההפסד של מריל לינץ' ו-UBS

רויטרס

27.3.2008 / 10:37

ויטני חוזה כי הבנקים יבצעו יחד מחיקות של כ-17 מיליארד דולר

ביום שני הורידה ויטני את דירוג ההשקעה של ל"תשואת שוק". ויטני אמרה כי הורידה את הדירוג של ליהמן מ"תשואת יתר" על רקע "תנאים מאתגרים בשוק ההון".



ויטני חוזה הפסד של 3 דולר למניה לבנק ההשקעות מריל לינץ' ברבעון הראשון לעומת תחזית קודמת להפסד של 45 סנט למניה. היא הורידה את תחזית הרווח של מריל לינץ' לכלל שנת 2008, לרווח של 20 סנט למניה מתחזית קודמת שניבאה רווח של 4 דולר למניה.



ויטני העריכה כי מנכ"ל מריל לינץ' ג'ון תיין ינסה לגייס כספים נוספים לבנק, לאחר שביצע גיוס של 12.8 מיליארד דולר מאז דצמבר 2007. ויטני אומרת כי הבנק עומד בפני שנה מלאת מכשולים, הכוללים ארגון מחדש וירידה בשווי שוק.



בנק UBS השווייצי צפוי לרשום הפסד של 2.75 דולר למניה ברבעון הראשון, לעומת תחזית קודמת להפסד של 72 סנט למניה. בכלל שנת 2008 הבנק ירשום רווח של 45 סנט למניה. זאת, לעומת תחזית קודמת לרווח של 3.7 דולר למניה, כך העריכה ויטני.



מרדית' ויטני היתה אחראית בין היתר לצניחה חדה במניותיה של ענקית הפיננסים לאחר שהורידה את המלצתה לחברה בסוף השנה שעברה. הורדת ההמלצה שלה למניית סיטי הביאה למחיקה של כ-500 מיליארד דולר בשווי מניית סיטי ב-1 בנובמבר - מהלך שהוביל להתפטרותו של מנכ"ל החברה, צ'ארלס פרינס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully