וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כים בעד גאידמק

TheMarker

27.3.2008 / 10:44

מי הח"כים שתמכו בהחלטת זכיינית ערוץ 2 רשת להכין תוכנית בכיכובו של ארקדי גאידמק? ■ חמי פרס, בנו של הנשיא שמעון פרס, נבחר אף הוא להיות נשיא ■ מה יעשו בכירי משק האנרגיה הישראלי בקרית אתא? ■ איזה חברת יחסי ציבור תשתף פעולה עם אורי שני? &#963

טל טען בלהט כי "ראוי וכדאי שגאידאמק יופיע. איני מבין מדוע ההתנפלות הזו עליו. יש אנשים שהקב"ה נתן להם כסף. לגיטימי שייתנו לו להופיע מעל כל במה". יו"ר הוועדה, ח"כ גלעד ארדן שאל את טל "האם אדוני מתכוון להיכלל במפלגת צדק חברתי"? טל, שהיה חבר בשלוש מפלגות - ש"ס, עם אחד וקדימה - השיב: "איני יודע בוודאות היכן אהיה. האם אתה יודע היכן תהיה? ארדן החזיר: "אתמודד בליכוד או אהיה בבית עם אשתי". טל הוסיף: "עם אשתי בוודאי אהיה. עם זאת, איני יודע באיזה מפלגה אהיה". עכשיו תוהים בכנסת באיזו מפלגה מתכוון טל להתמודד בבחירות הקרובות.



שני נשיאים במשפחת פרס







חמי פרס, בנו של הנשיא שמעון פרס, נבחר אף הוא להיות נשיא. פרס (49), מייסד ויו"ר קרן ההון סיכון פיטנגו ונצ'ר קפיטל, נבחר לנשיא לשכת המסחר ישראל אמריקה. פרס, שנבחר פה אחד באסיפה הכללית של הלשכה שנערכה שלשום, יחליף את השגריר זלמן שובל, שכיהן בתפקיד מאז נובמבר 2003. לאחר בחירתו אמר פרס: "אני רואה חשיבות לקשרים הכלכליים והמסחריים של ישראל-אמריקה גם בתקופה של כלכלה גלובלית. אני מקווה שאוכל להמשיך לתרום לקידום הקשרים הכלכליים בין המדינות".

קופצים לקרית אתא





בכירי משק האנרגיה הישראלי יכתתו רגליהם בשבוע הבא דווקא לקרית אתא - שם יארח ראש העיר יעקב פרץ את כנס איכות הסביבה השני. בין המצפינים יהיו, בין היתר: שר התשתיות הלאומיות בנימין (פואד) בן-אליעזר, השר להגנת הסביבה גדעון עזרא, מנכ"ל משרד התשתיות חזי קוגלר, מנכ"ל בז"ן ישר בן מרדכי, ראש עיריית אשדוד צבי צילקר, יו"ר חברת נתיבי גז אוהד מראני, מנכ"ל חברת נמלי ישראל שלמה ברימן והמשנה למנכ"ל כיל אשר גרינבאום.



אליאש-אייזנברג סגרו עם אורי שני



חברת האחזקות בראשות אורי שני ובשליטת ארקדי גאידמק בחנה באחרונה כמה משרדים מובילים בתחום קשרי המשקיעים ויחסי הציבור, ובחרה בסופו של דבר במשרד אייזנברג-אליאש, בבעלותם של אמיר אייזנברג ושי אליאש. המשרד יעניק את שירותיו, הן בתחום הייעוץ התקשורתי והן מול המשקיעים, לארבע החברות הציבוריות שבשליטת גאידמק. אייזנברג ואליאש יעבדו מול אסנת אלרואי, המנהלת את קשרי החוץ ומערכי הפרסום והשיווק של הקבוצה.



לא לוקחים ללב



בכנסת נערך אתמול מרתון בריאות הלב וכלי הדם. כ-40 חברי כנסת התייצבו לבדיקות, שכללו, בין היתר, בדיקות לב במאמץ, א.ק.ג, הדרכה לפעילות גופנית, שיחה עם תזונאית ובדיקה אצל קרדיולוג. פרופ' צבי ורד, מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי אסף הרופא, שניהל את המרתון, סיכם כי "מצבם של חברי הכנסת בסדר", אך הוסיף כי כמה מהח"כים הופנו להמשך טיפול. לדבריו, חשיבות המרתון היא לא רק למנוע בעיות לב וכלי דם, אלא להעביר מסר חשוב למחוקקים, כמו גם לכלל אזרחי המדינה, על חשיבות הרפואה המונעת בכלל וחשיבות בריאות הלב וכלי הדם בפרט. אגב, הסתבר שמי שבאמת לחוץ בכנסת הם כמה כתבים, המסקרים את בית הנבחרים, שבמהלך הבדיקות סבלו מלחץ דם גבוה.



אופנהיימר מחליף קידומת



בית ההשקעות אופנהיימר חוגג 40 שנה בישראל. ביום ראשון בערב ציין אופנהיימר את יום ההולדת באירוע חגיגי. האירוע, שהתקיים בהאנגר 11 שבנמל תל אביב, כלל הופעות של זמרים ולהקות, אוכל משובח, אלכוהול איכותי וריקודים אל תוך הלילה. בין החוגגים נצפו בכירי משק רבים, ובהם משפחת זיספל בהרכב מלא, עידו נויברגר מנכ"ל דש איפקס, ראובן בן מנחם מנכ"ל פאנדטק, אמיר אייל מנכ"ל אינפיניטי וכוכב הטלוויזיה העולה - דודו הולצמן מהבנק הבינלאומי.



מר טלוויזיה לרדיו







חיים יבין, מגיש הטלוויזיה המיתולוגי לשעבר של "מבט", לא נשאר זמן רב ללא עבודה. יבין מגוון ומחליף מדיומים, ומחר יתחיל בהגשת תוכנית ראיונות אישית ברדיו 103FM. בכל שבוע ידון יבין בנושא אחר ויראיין דמויות בולטות הקשורות אליו. התוכנית הראשונה תעסוק בחגיגות ה-60 למדינה, ותעמת את התומכים והמתנגדים לתקציבי העתק המיועדים לחגיגות. באולפן יתארחו ד"ר רון אבני, יוזם העצומה לצמצום החגיגות, וכן ירון לונדון, שלום קיטל ואיתן הבר.



הכל נשאר במשפחה



ברשת החנויות רמי לוי משחקים במשחק כיסאות משפחתי: עדינה לוי, אשתו של רמי לוי, בעל הרשת, חדלה אתמול לכהן כיו"ר דירקטורית ברשת, והוחלפה על ידי אופיר אטיאס, בעלה של בתו של לוי. אטיאס, בן 30, היה במשך שלוש שנים הבעלים והמנהל של כשהנעל מתאימה - חברה ליבוא, הפצה ושיווק של נעליים בישראל.



תובעים את וירג’ין



להקת הרוק סמשינג פמפקינז תובעת את חברת התקליטים וירג'ין רקורדס בשל הפרת חוזה, בטענה שהחברה פגעה בשם הטוב ובמוניטין של הלהקה כשהשתמשה ללא אישורה בשם ובמוסיקה שלה במסע קידום מכירות עולמי של פפסי. לפי התביעה, וירג'ין רקורדס השתמשה בשם הלהקה, במוסיקה ובתדמית שלה בקמפיין "פפסי סטאף", במטרה לקדם מבצע משותף של חברת המשקאות הקלים ואתר המכירות הפומביות אמזון. הלהקה טוענת כי לווירג'ין, שבה היא חתומה זה 17 שנים, אין זכות לעשות שימוש בחומריה במסעות פרסום, אלא רק למכירת רשיונות דיגיטליים. לטענת הלהקה, החברה גרמה למעריציה לחשוב כי היא עומדת מאחורי הקמפיין, אף שלא כך הדבר, ובכך נפגעה התדמית שאותה בנתה במשך שנים ארוכות. דוברת וירג'ין לא מסרה תגובה.



עוברים



תזוזות באגף התקציבים במשרד האוצר: ג'קי ברקאי מונה לרכז תחום הביטחון וירכז את תקציבי צה"ל והגופים הביטחוניים. ברקאי יחליף את רותם פלג, שמונה לסגן הממונה על התקציבים לענייני ביטחון.



אייל אפשטיין, רכז תחום המאקרו, מונה לרכז תעשייה וחקלאות וירכז את תקציבי משרד התמ"ת בתחום התעשייה ותקציבי משרד החקלאות.



משה טוהר מונה למנהל תחום טלקום ומדיה באגף הפרויקטים של hp ישראל. בתפקידו הקודם כיהן כמנהל שיווק ופיתוח עסקי בחטיבת הטלקום של Ness TSG.



קרן ברונווסר מונתה למנהלת פרויקטים בקרן שוסטרמן-ישראל. בשנתיים האחרונות כיהנה כמנהלת פיתוח מנהיגות ומנהלת תקשורת במרכז שלם בירושלים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully