וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית משחקי הווידיאו טייק טו המליצה למשקיעים לדחות את הצעת הרכש של EA

הדר תדמור

27.3.2008 / 13:33

טייק טו טענה כי ההצעה - בגובה 2 מיליארד דולר - אינה גבוהה מספיק

טייק טו הודיעה כי תחפש הצעות אלטרנטיביות להצעת הרכש העוינת של EA, אחת מהן עשויה להיות שיתוף פעולה עם EA או עם צד שלישי כדי להגדיל את שווי המניה. טייק טו אמרה למשקיעים כי בכוונתה לחכות עד ל-20 באפריל, יום השקתו של המשחק הרביעי בסדרת GTA.



EA הגישה הצעת רכש עוינת עבור מתחרתה באמצע החודש. החברה הציעה לבעלי המניות של טייק טו לרכוש את מניותיהם במחיר של 26 דולר למניה. EA פנתה ישירות אל המשקיעים בחברה, לאחר שדירקטוריון טייק טו דחה את הצעת הרכש שלה פעמיים. המחיר אותו מציעה חברת המשחקים עבור מניית טייק טו גבוה ב-64% ממחיר הסגירה של מתחרתה ב-15 בפברואר - יום המסחר האחרון לפני הגשת הצעת הרכש בפעם הראשונה לדירקטוריון טייק טו.



לפי מומחים בתעשיית משחקי הווידיאו, המשחק האחרון עד כה בסדרת GTA צפוי להיות הלהיט של 2008. יותר מ-60 מיליון עותקים של משחקי הסדרה נמכרו מאז 2001. למשחק הבא בסדרה צופים מכירות של 10 מיליון עותקים עד סוף השנה. הצלחתו עשויה לייקר את מניית טייק טו באופן משמעותי.



EA, היצרנית הגדולה ביותר בשוק משחקי הווידיאו, מרגישה את לחץ התחרות מצד יצרנית משחקי הווידיאו אקטיוויז'ן (Activision) שנהנתה מהצלחת המשחק Guitar Hero כמו גם עקב ביקורת מצד משקיעים הטוענים כי EA איבדה את היתרון היצירתי שלה. אמנם החברה עדיין שולטת בשוק, אך מרבית הכותרים המצליחים שלה כיום הם כותרי המשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully