וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תע"ש בודקת ספק סלולרי ל-15 אלף עובדיה

אמיתי זיו

27.3.2008 / 17:45

כיום, התעשייה האווירית היא לקוח של סלקום. המכרז הוא השלישי בגודלו במכרזי הסלולר הגדולים במשק אחרי החשב הכללי וצה"ל

התעשייה האווירית שכרה באחרונה את חברת גד מהנדסים כדי שתייעץ לה בבחירת ספק סלולרי. מדובר באחד החוזים הסלולרים הגדולים במשק, כאשר בתעשייה האווירית מועסקים 15 אלף עובדים.

מכרז התעשייה האווירית הוא השלישי בגודלו במכרזי הסלולר הגדולים במשק הישראלי. מכרז הסלולר הגדול ביותר הוא של החשב הכללי לעובדי המדינה, שבו 50 אלף מכשירים, בו זכתה פלאפון. המכרז השני בגודלו הוא מכרז צה"ל של 60 אלף מכשירים בו זכתה מירס.

תהליך בחירת הספק ייקח כשנה, ובאמצע 2009 תבחר המפעילה הסלולרית. בחברת גד מהנדסים ינתחו את צרכי הארגון ואת אופי השימוש של הלקוחות. כמו כן, יבצעו בחברה סימולציות של הצעות מתחרות מחברות סלולריות שונות.

כיום, התעשייה האווירית היא לקוח של סלקום. חברת גד מהנדסים נבחרה בעבר לבחון את הוצאות הטלפון הקווי של משרדי הממשלה ואת חשבונות הסלולר של עובדי המדינה.

אריה גרינולד, מנכ"ל גד מהנדסים, מסר כי בחברה משתמשים במודלים מתמטים ממוחשבים לבחירת ההצעה האופטימלית, אך לא תמיד חברות בוחרות בספק הסלולרי הזול. זאת בגלל מערכות יחסים עסקיות אחרות בין הארגונים. עוד הסביר גרינולד כי לעיתים מומלץ בחוזים גדולים לייבא את המכשירים באופן עצמאי ולהתאים אותם לשימוש בעברית.

  • עוד באותו נושא:
  • תעש
  • מכרז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully