וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על האופניים - מול המחשב

עידו סולומון

28.3.2008 / 18:26

"קל יותר להניע עובדים ספורטיוויים", אומרים בחברת ההיי-טק דאסו סיסטמס ישראל, שרבים מעובדיה רוכבים על אופני שטח - בין היתר בתחרויות מטעם העבודה ■ גם כשהם מול המחשב, הם מספקים יישומים לענף הספורט

"בסופי שבוע אני אוסף את החברים, מחפש את המסלולים המאתגרים ויוצא לשטח", מספר מנחם (מתי) גרינברג, העובד כמנהל במחלקת QA. "מהרגע שעליתי על האופניים אני עסוק רק בלהקפיץ את האדרנלין ולהתמכר לרכיבה. הרעיונות הטובים ביותר שלי מגיעים כשאני רוכב".



גרינברג משקיע כ-12 שעות שבועיות ברכיבה, ואינו מסתפק רק ברכיבת פנאי אלא גם משתתף בטריאתלונים. ואולם, לדבריו, "הבעיה היא איך לשלב את כל האהבות האלה בתוך חיי המשפחה והיום-יום. אני משתדל להתאמן בזמן שבו כולם ישנים, בבוקר מוקדם או בלילה מאוחר".



גרינברג מספר שבשנה שעברה התגייסה החברה לאירוע ספורטיווי מרגש עבורו, ואירגנה תחרות רכיבת שטח לזכרו של בן דודו, חלל צה"ל. בעידוד המנכ"ל, כ-30 מרוכבי האופניים בחברה הגיעו באמצע שבוע העבודה לתחרות ברמת ישי, ומעבר להשתתפותם הפעילה חילקו חולצות רכיבה תואמות במתנה.



אפשר להספיק הכל



"האהבה הגדולה שלי היא רכיבות שטח", מספרת גם עו"ד טל כהן-פטרון, היועצת המשפטית של החברה. "בשבתות אני קמה בחמש, חורשת עם חברים את המסלולים וחוזרת הביתה מאושרת, לפעמים עוד לפני שהילדים והבעל מרגישים בחסרוני. עכשיו, כשעונת הטריאתלונים קרבה, אני משתדלת להתאמן בכל יום: בשש בבוקר לפני שהילדים קמים או בתשע בלילה, אחרי שהם הולכים לישון. אם רוצים אפשר להספיק לעשות הכל".



הספורט הוא לא רק תחביב עבור אנשי החברה הצרפתית בישראל. פתרונות התוכנה שהם מייצרים בתחום PLM (ניהול מחזור חיי מוצר ותלת-ממד) משמשים ליישומים וענפים בעולם הספורט: החברה מתכננת ומעצבת מתקנים וירטואליים ומספקת חוויות לאוהדי פוטבול, בייסבול, מרוצי מכוניות ועוד.



דאסו סיסטמס העולמית חברה באחרונה לאצן פיליפ פוקס במסגרת קמפיין ספורט עולמי, שבו הוא ירוץ מרתון מפאריס לבייג'ין - מסע שילווה בשלל אמצעים וירטואליים ומקוונים שיעקבו אחריו. הפרויקט נעשה בשיתוף עם עמותת ספורט ללא גבולות, במטרה לקדם את המודעות לספורט ולגשר על פערים בקרב אוכלוסיות מוגבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully