וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עליות חזקות במניות המדיה והאינטרנט בעקבות הדו"ח של יאהו

דפנה מאור

11.10.2001 / 18:58

העליות בלונדון ופאריס התמתנו ל-0.2% בסיום; בריטיש טלקום נפלה ב-9%

עליות השערים בבורסות אירופה נבלמו לקראת הסגירה בעקבות מימושי רווחים. מדדי לונדון ופאריס עלו בכ-0.2% ופרנקפורט עולה ב-0.7%. בריטיש טלקום נפלה ב-9% לאחר שדיווחה על גידול מאכזב במספר המנויים הסלולריים שלה.

עליות חזקות שנרשמו במניות הטכנולוגיה באירופה במהלך היום התמתנו לקראת הסגירה. מגזר הטלקום רשם ירידות בעקבות נתונים מאכזבים של בריטיש טלקום. החלטת הבנק המרכזי של אירופה להותיר את הריבית ברמה של 3.75% לא עוררה תגובה מיוחדת בשוק.

בריטיש טלקום הודיעה היום כי מספר מנויי הסלולר שלה גדל ב-4% ברבעון השלישי ל-16.8 מיליון. התוצאה היתה נמוכה מהצפוי, ויתר על כן, מרבית המנויים היו לשירותי Pre-paid, שנחשבים לפחות רווחיים. בריטיש טלקום מתכננת להפריד את חטיבת הסלולר שלה ולהנפיק אותה בבורסת לונדון בנובמבר, תחת השם mmO2. מנייתה איבדה 9%; מתחרתה וודאפון ירדה ב-2.6%; כייבל אנד וויירלס ירדה ב-3.4%.

עליות נרשמו במניות האינטרנט והמדיה בעקבות פרסום תוצאותיה הרבעוניות של יאהו אמש. יאהו עמדה בתחזיות הרווח לרבעון השלישי, עם רווח של סנט למניה, והזהירה כי הרבעון הבא ימשיך להיות חלש, אולם הבשורות התקבלו בברכה. מניית אתר המכירות הפומביות QXL זינקה ב-15.4%; הבנק המקוון Egg עלה ב-1.8%. מגזר ספקיות האינטרנט באירופה רשם עליות נאות גם הוא: טי-אונליין עלתה ב-12%; וונאדו עלתה ב-5.6%.

בקרב יצרניות ציוד הסלולר והשבבים נרשמו עליות של 2%-3%, כולל אלקטל, מרקוני ואינפיניון. ST, יצרנית השבבים הגדולה באירופה, זינקה ב-7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully