וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה: יתכן עיכוב בתחילת הבניה בלאס וגאס

אורה קורן

30.3.2008 / 16:07

מעריך כי אם לא ניתן יהיה לגייס הון להשקעות בריבית סבירה בתחילת 2009, תידחה תחילת בנייתו של פרויקט הפלאזה עם נוחי דנקנר

יזם הנדל"ן יצחק תשובה מעריך כי אם לא ניתן יהיה לגייס הון להשקעות בריבית סבירה בתחילת 2009, תידחה תחילת בנייתו של פרויקט הפלאזה בלאס וגאס. עם זאת, מעריך תשובה כי במועד זה יסתיים כל המשבר, או רובו והבנייה לא תידחה. כך אמר היום ל-TheMarker מיקי נפתלי, מנהל פעילות אלעד גרופ מקבוצת תשובה בצפון אמריקה, האחראי גם על בניית פלאזה לאס וגאס.

ככל הידוע זו פעם ראשונה, שתשובה מאשר כי משבר המשכנתאות ללווים בעיתיים (סאבפריים) עלול לעכב את תחילת בניית הפרויקט. עם זאת הוא סבור שהפרויקט לא יידחה, בין השאר, כיוון שבימים אלה ישנה התעניינות בקרב הבנקים במימונו. נפתלי ציין כי למרות משבר האשראי במערב, גם בימים אלה מתעניינים בנקים מובילים ברמה עולמית במימון הפרויקט. לדבריו, תכנוני הפרויקט אמורים להסתיים עד סוף 2008, כך שממילא לא תוכננה תחילת בנייה לפני כן.

נפתלי הדגיש כי אין כל מחלוקת על מימון ההקמה עם נוחי דנקנר, שותפו של תשובה בפרויקט הפלאזה בלאס וגאס. "לתשובה יש עם נוחי הסכמה ותמימות דעים איך הפרויקט צריך להתנהל מהתחלה ועד הסוף. אין ביניהם כל מחלוקת או אי הבנה", אמר נפתלי.

פרויקט הפלאזה כולל בניית מלון פאר, סוויטות מגורים ושטחי מסחר בהשקעה כוללת של 7-6 מיליארד דולר. על פי חלק מהמקורות, שלב התכנון היה אמור להסתיים בקיץ 2008 ומיד אחריו אמור היה להתחיל שלב הבנייה. נפתלי, שלב התכנון אמור היה מלכתחילה להסתיים רק בסוף 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully