וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה מבית המשפט לחייב את עיריית רמת גן לרשום בעלות על הקרקע של מלון סיטי טאואר

הילה רז

30.3.2008 / 16:27

רשת פרדייז ותשלוז פולג דורשים בעלות לאחר עשור

התובעות מיוצגות על ידי עופר צור ואורלי טננבאום ממשרד גורניצקי ושות'.



בתביעה טוענות חברות הנדל"ן - כי ב-94' נחתם הסכם בין עיריית רמת גן והחברה הכלכלית של העירייה לבין חברת אלעד מלונות. לפי ההסכם, רכשה אלעד את המגרש בנאמנות עבור רשת מלונות פרדייז ותשלוז פולג.



נטען כי שנה לאחר מכן מכרה קבוצת תשובה מחצית מזכויותיה במגרש לחברות א. דורי ואחים עופר נכסים. כעת הבעלות במגרש מחולקת בין תשלוז פולג (50%), א. דורי (25%) ואחים עופר נכסים (25%).



לגרסת התובעים, במסגרת ההסכם התחייבה העירייה לרשום את הזכויות במגרש על שם חברת אלעד בלשכת רישום המקרקעין עד מועד השלמת הפרויקט - כנגד ביצוע כל התחייבויותיה של אלעד. לדבריהם, משנכנסו החברות בנעלי אלעד חלים עליהם אותם הסכמים.



נטען כי אף שחלפו עשר שנים ממועד השלמת הפרויקט - טרם נרשמו זכויות הבעלות של חברות הנדל"ן בלשכת רישום המקרקעין. זאת, חרף פניות חוזרות ונשנות מצד החברות לעירייה וסדרת פגישות בעניין.



התובעים מציינים כי פניותיהם לעיריית רמת גן לא זכו להתייחסות רצינית מצד העירייה אשר התחמקה מתגובה וניסתה לגלגל את האחריות לאי קיום ההתחייבות למינהל מקרקעי ישראל. זאת, בטענה כי הרישום מטופל מול המינהל ומתעכב כל פעם בתואנה אחרת.



חברות הנדל"ן מדגישות כי שילמו לעיריית רמת גן עשרות מיליוני דולרים תמורת המגרש, והשקיעו עוד כספים ומשאבים רבים להשלמת הפרויקט. החברות טוענות בנוסף, כי בפגישה בלשכת מהנדס העיר לפני כשלוש שנים סוכם כי בתוך שלושה חודשים תדאג העירייה להשלמת רישום בעלות חברות הנדל"ן בלשכת רישום המקרקעין.



לטענת התובעים, לאחר שפניותיהם החוזרות ונשנות נענו למענה לקוני, הם פונים לבית המשפט על מנת שיאכוף את ההסכם, ויורה לעירייה לרשום את זכויות חברות הנדל"ן במגרש על שמן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully