וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עובד: התפטר מנכ"ל "שפע שוק"

עדי דברת

31.3.2008 / 15:12

ההתפטרות נובעת מהסכסוך המתמשך בין ועדת הרבנים לקבוצת דור אלון עקב פתיחת סניפי רשת AM:PM שבשליטת הקבוצה בשבת

מנכ"ל תת הרשת המיועד למגזר החרדי של קבוצת דור אלון, שפע שוק, אורי קמינסקי, הודיע על התפטרותו. ההתפטרות נובעת מסכסוך המתמשך בין ועדת הרבנים לקבוצת דור אלון עקב פתיחת סניפי רשת AM:PM שבשליטת הקבוצה בשבת.

קמינסקי, שכבר הודיע על התפטרותו בעבר אך משך אותה לאחר מכן, אמר היום ל-TheMarker כי התפטר לפי הוראת רבניו: "אני מקווה שהצדדים יגיעו להסכמה כיוון שהמצב, כפי שהוא כרגע, לא טוב. אני מתאר לעצמי שמתנהלים מגעים בנושא ללא קשר אליי וללא ידיעתי. אני לא יכול לקדם רשת חרדית כאשר בפועל רואים בצורה בולטת שאנשים מדירים את רגליהם מלהיכנס לחנויות שלנו".

במקביל, פירסמה ועדת הרבנים (המייצגת את רובה הגדול של האוכלוסייה החרדית בארץ) מודעות נוספות בעיתונים "המודיע" ו"יתד נאמן" הקוראות לציבור החרדי שלא להתקשר עם בעלי קבוצת דור אלון. היום פורסמו המודעות כחידוד לאיסור ההתקשרות עם בעלי קבוצת אלון, וציינו כי האיסור חל על כל החנויות שבבעלות הקבוצה לרבות רבוע הכחול ושפע שוק.

מודעות אלה של ועדת הרבנים הינן דבר שבשגרה, ומטרתן להפעיל לחץ נוסף על בעלי דור אלון. לפני כשבועיים פירסמה ועדת הרבנים מודעות האוסרות על התקשרות עם שפע שוק ושאר החברות הקשורות לקבוצת דור אלון כגון ריבוע הכחול עקב פגיעתן בשבת.

מבדיקה שערך TheMarker יחד עם יפעת בקרת פרסום עולה כי הסכסוך משפיע על הכותרות בעיתונות הנוגעות לשפע שוק ו-AM:PM - מתחילת השנה פורסמו 24 כותרות הנוגעות לשפע שוק כאשר 17 מתוכן היו שליליות. על AM:PM פורסמו 32 כותרות מתחילת השנה מתוכן 17 שליליות, 11 חיוביות ו-4 ניטרליות.

מזכיר ועדת הרבנים, הרב יצחק גולדקנופף, אמר היום ל-TheMarker כי בישיבה שהתקיימה ביום חמישי האחרון נכחו נציגים משני הצדדים אך הם לא הגיעו לכלל הסכמה: "אין כרגע שיחות נוספות מתוכננות ונשמח בכל עת לשמוע שהם סוגרים את הסניפים בשבת. אנחנו לא רוצים לפגוע באף אחד ובסך הכול מאוד מבקשים שישמרו על היהדות בעם ישראל".

מקבוצת דור אלון נמסר בתגובה: מר קמינסקי הודיע היום על התפטרותו. בהתאם לחוזה העסקתו, התפטרות זו תכנס לתוקף תוך שישה חודשים. הנהלת הרשת מודה למר קמינסקי על תרומתו ומאחלת לו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully