וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת ישראל תפתח מחר את תחנת מודיעין מרכז; מחיר נסיעה לתל אביב: 12.5 שקל

אבי בר-אלי

31.3.2008 / 16:32

משך הנסיעה לתל אביב: 27 דקות; הרכבת תפעיל בקו 58 רכבות ביום

זמן הנסיעה בקו הרכבת ממודיעין מרכז לתל אביב (תחנת ההגנה), יעמוד על כ-27 דקות, כולל עצירה בנתב"ג. תנועת הרכבות בקו תחל מ-5:30 בבוקר ועד 23:15 ותכלול 58 רכבות ביום. מחיר נסיעה בקו יעלה 12.5 שקל והרכבת תציע מנוי חופשי-חודשי בעלות של 325 שקל לחודש, או מנוי חופשי-חודשי משולב של רכבת ואוטובוס במודיעין (המופעל בידי חברת קונקס) בעלות כוללת של 365 שקל לחודש.



על פי סיכום שהושג, תפעיל חברת קונקס שלושה קווי אוטובוס מאזורים שונים במודיעין מתחנת הרכבת, במקביל ובתיאום עם שעות הפעילות של הרכבת. על פי הערכות רכבת ישראל, צפי הנוסעים בקו מודיעין לשנת 2008 יעמוד על כמיליון נוסעים וכ-1.2 מיליון נוסעים בשנים שלאחר מכן.



פתיחת התחנות במודיעין נעשית במסגרת הפרויקט לסלילת קו הרכבת תל אביב - נתב"ג - מודיעין, בעלות כוללת של כ-1.5 מיליארד שקל. לטענת הרכבת, נדחה מועד פתיחת התחנה השנייה במודיעין ל-1 באפריל 2008 בשל עיכוב בהשלמת עבודות פיתוח סביב התחנה הנערכות בימים אלה על ידי משרד השיכון.



יצחק הראל, מנכ"ל הרכבת: "קו הרכבת למודיעין הוא פרויקט התשתית הגדול ביותר שנבנה בישראל בשנים האחרונות בעל השלכה מקרו כלכלית מרחיקת לכת, המגיע היום לסיומו עם פתיחת תחנת מודיעין מרכז".



הראל הוסיף: "החלטתי לפתוח את התחנה בסמוך להשקת לוח הזמנים החדש, לאחר שהשלמנו את כל העבודות הנדרשות להפעלת הקו לרווחת תושבי מודיעין והסביבה. אני בטוח שמשרד השיכון עושה ככל שביכולתו על מנת להאיץ את פעולותיו ולסיים את העבודות בהקדם".



לא ניתן היה לקבל את תגובת משרד השיכון עד מועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully