וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאטה בשוק הדיור הבריטי מגיעה גם לעשירי לונדון: מחיריהם של בתי היוקרה עלו בקצב האיטי ביותר מזה כמעט שנתיים

סוכנויות הידיעות

1.4.2008 / 11:19

מחיריהם של בתי היוקרה בלונדון עלו ב-20% מאז מארס 2007

מחיריהם של בתי היוקרה בלונדון העולים יותר מ-2 מיליון ליש"ט (4 מיליון דולר) עלו ב-0.1% במארס לעומת עלייה של 0.6% בחודש פברואר. בחישוב שנתי, עלו מחיריהם של בתי היוקרה בבירה הבריטית ב-20% - הצמיחה האיטית ביותר במחירי בתי היוקרה בלונדון מאז יוני 2006. נייט פרנק מעריכה כי מחיריהם של בתי היוקרה בלונדון יעלו ב-3% בלבד בשנה הנוכחית.



ההאטה בשוק בתי היוקרה בלונדון "משקפת את החששות ההולכים וגוברים בנוגע לביטחון התעסוקתי במגזר הפיננסים", אמר ליאם ביילי, ראש מחלקת המחקר של נייט פרנק, לסוכנות הידיעות בלומברג.
התאחדות התעשיינים הבריטית (CBI) צופה כי כ-11 אלף משרות במגזר הפיננסי בבריטניה יקוצצו במהלך שלושת החודשים הקרובים בעקבות משבר האשראי העולמי. במהלך הרבעון האחרון של 2007 איבד מגזר הפינננסי הבריטי, המהווה כ-4% משוק התעסוקה במדינה, 9,000 משרות.



ההאטה בשוק בתי היוקרה הלונדוני מגיעה על רקע האטה כוללת בשוק הדיור הבריטי על רקע המשבר בשוקי האשראי העולמיים, המאיימת לאיים על הצמיחה הכלכלית ולהכביד על הצריכה הפרטית במדינה. חברת המשכנתאות הבריטית ניישנווייד דיווחה בשבוע שעבר כי מחירי הבתים בבריטניה כולה עלו ב-1.1% בחודש מארס לעומת מארס 2007 ? העלייה השנתית האיטית ביותר במחירי הבתים מזה עשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully