וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נילסן: ההוצאות על פרסום באינטרנט בארה"ב עלו ב-18.9% ב-2007; העלו את ההוצאות על פרסום ב-0.7%

סוכנויות הידיעות

1.4.2008 / 15:37

ההוצאות על פרסום במגזינים ארציים עלו ב-7.6%

לפי נתונים ראשוניים של חברת המעקב נילסן מוניטור פלוס - גם ההוצאות על פרסום במגזינים ארציים בארה"ב רשמו עלייה של 7.6% בשנה שעברה. ההוצאות על פרסום חוצות בארה"ב צמחו ב-7.2% ועל פרסום בטלוויזיה בכבלים עלו ב-2.2%.



ההוצאות על פרסום בעיתונים ארציים, לעומת זאת, רשמו ירידה של 7.7% ב-2007. גם ההוצאות על פרסום בעיתונים מקומיים הצטמצמו בשנה שעברה ב-7.5% - בהמשך למגמת הירידה בהוצאות על פרסום בעיתונות המודפסת האמריקאית בשנים האחרונות.



"חלק מהמדיומים התקשורתיים המסורתיים מפגינים עמידות ורושמים צמיחה חזקה, למרות ההאטה הכלכלית - כמו פרסום החוצות הממשיך צמיחה בת חמש שנים רצופות", אמר אנני טוליאטוס, מנהלת מחלקת הפיתוח והשיווק בנילסן מוניטור פלוס.



הצמיחה בהוצאות על פרסום בארה"ב הייתה נמוכה באופן משמעותי מאזורים אחרים - בהם אזור אסיה והפסיפיק - בו נרשם גידול של 12.1% בהוצאות על פרסום ב-2007. באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) נרשמה עלייה של כ-5% בהוצאות על פרסום. בניגוד לארה"ב, בהוצאות על פרסום בעיתונות המודפסת נרשמו עליות ב-2007 בכל האזורים האחרים.



חברת הרכש ותכנון המדיה זניט אופטימדיה העריכה ביום שני כי ההוצאות על פרסום בצפון אמריקה ובמערב אירופה ירשמו השנה האטה בעקבות משבר האשראי העולמי. החברה צופה כעת כי הוצאות החברות בצפון אמריקה ובמדינות מערב אירופה על פרסום יצמחו ב-3.8% ב-2008, לעומת תחזית קודמת שצפתה צמיחה של 4.4% בשוק הפרסום באותן מדינות.



זניט, חטיבה של ענקית הפרסום הצרפתית פובליסיס, מסרה כי היא צופה ששוקי הפרסום החזקים באסיה, במרכז ובמזרח אירופה, באמריקה הלטינית ובמזרח התיכון ירשמו צמיחה גבוהה מהממוצע ב-2009 ו-2010. זניט העלתה גם את תחזית הצמיחה שלה להוצאות על פרסום מקוון. עד 2010, צופה החברה, יעלו ההוצאות על פרסום באינטרנט ל-67 מיליארד דולר לעומת 61 מיליארד דולר ב-2007.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully