וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל לייפווייב החדש, מישל אפרגן: המוצר של החברה מציל חיים ובעל פוטנציאל אדיר לפריצת דרך אמיתית

טל לוי

1.4.2008 / 17:15

אפרגן מסביר מדוע הוא מאמין במוצר שמפתחת החברה

הדו"חות הכספיים של לייפווייב אינם משקפים לפי שעה את הדברים, שכן מדובר בדו"חות רזים במיוחד הכוללים הכנסות של 1.6 מיליון שקל בלבד ב-2007, אולם אפרגן סבור כי מדובר במצב זמני בלבד. לייפווייב מפתחת מכשיר המיועד לריפוי פצעים כרונים באמצעות הצמדת אלקטרודות.



"אנו פועלים בשמונה מדינות באירופה, בכללן איטליה ואוסטריה, ויש לנו הסכמים חתומים מול חברות הפצה שמוכרות את המכשיר לבתי חולים, לחברות ביטוח וגם למשתמשים פרטיים. מדובר במכשיר היחיד שמאושר לשימוש עצמי בבית ללא צורך באחות או בליווי רפואי אחר", מסביר אפרגן.



עם הגיעו לחברה, החל אפרגן בגיוס עובדים בדגש על צוות מדעי הכולל רופאים ומהנדסים אבל גם אנשי שיווק ומכירות. "בימים אלה אנו עורכים מסע היכרות לחברה בקרב המשקיעים המוסדיים בארץ במטרה להראות את הפעילויות והתוצאות המחקריות שהשגנו.



לייפווייב הודיעה אתמול כי היא נערכת לביצוע ניסוי קליני נוסף באיטליה בשיתוף עם פרופ' אליה ריצ'י שהוא נשיא האגודה לריפוי פצעים באיטליה. מטרת הניסוי היא להרחיב את מסד הנתונים הקליניים של החברה. מדובר בשלב מתקדם לאחר שבפברואר ובמארס 2008 ערכה החברה ניסוי בקרב 60 חולים שהוגדר כניסוי מוצלח. לייפווייב הודיעה על צירופם של פרופ' אבי עורי (מנהל היחידה השיקומית רעות) וכן של דני וייס המתמחה בריפוי מחלות בכף הרגל ? לוועדה הקלינית המייעצת של החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully