וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומלצות: בזק, כי"ל, בנק דיסקונט וקרדן

טל לוי

2.4.2008 / 11:56

אילו הן 4 המניות הישראליות המועדפות על בנק ההשקעות ליהמן ברדרס. לבזק יש פוטנציאל לעלייה של 36% ולבנק הפועלים 54%

בזק, כימיקלים לישראל, בנק דיסקונט וקרדן - אילו הן 4 המניות הישראליות המועדפות על בנק ההשקעות ליהמן ברדרס. בליהמן מותירים לישראל דירוג "נייטרלי" ומסבירים כי מדובר ב-4 מניות המעניקות למשקיעים הגנה מצד אחד, כלומר פוטנציאל נמוך לירידות אבל פוטנציאל גבוה לעליות מן הצד השני.

בליהמן מאמינים כי לבזק יש פוטנציאל לעלייה של 36%, לכימיקלים לישראל פוטנציאל עליות של 22%, בנק דיסקונט עשוי לעלות ב-35% וקרדן היא זו הנסחרת בדיסקאונט העמוק ביותר והיא בעלת פוטנציאל עליות של לא פחות מ-103%.

בליהמן מורידים המלצה ל-2 חברות הסלולר הנסחרות בישראל, סלקום ופרטנר מ"נייטרלי" ל"משקל חסר". על אף הורדת ההמלצה, מקפידים בליהמן לכתוב כי מדובר בחברות "מנוהלות היטב, בעלות תזרים מזומנים יציב ודיבידנדים קבועים" אולם אינן מציעות פוטנציאל לעלייה דו ספרתית.

מעבר להמלצות הטריות, מציגים בליהמן גם את רשימת המניות הישראליות שאותן מסקר בנק ההשקעות באופן שוטף. ברשימת המניות ניתן למצוא מניות שבליהמן סבורים שהן בעלות פוטנציאל לעליות חדות אף יותר. כך למשל מניית בנק הפועלים, שאיבדה 27% בשנה האחרונה, היא בעלת פוטנציאל לעלייה של 54% ואילו מניית בנק לאומי, שעלתה ב-9% ב-12 החודשים האחרונים, היא בעלת פוטנציאל לעלייה של 46%. בנק המזרחי נסחר בפוטנציאל עליות של 23% לאחר שאיבד 2.5% בשנה האחרונה.

המלצה מעניינת נוספת היא לקבוצת דלק שאיבדה 29% בשנה האחרונה ומציגה, על פי ליהמן, פוטנציאל עליות של 59%. מניית מכתשים אגן, שהוסיפה 2.5% ב-12 החודשים האחרונים, היא בעלת פוטנציאל לעלייה של 48%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully