וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התיירות פועל לפתיחת השמים מייעדים חדשים לאילת

עירית רוזנבלום

2.4.2008 / 12:58

נוהל חדש להתקשרות בהסכמי רשת ביטחון - מיועד להגדיל תנועת טיסות השכר לאילת

לדברי מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח, משרד התיירות פועל לעידוד התיירות לישראל בעזרת פעולות שיווק מגוונות, במטרה להקל על התיירים המעוניינים לבקר בישראל. זאת, באמצעות יצירת נתיבי תעופה ישירים בין מדינות שונות בעולם לישראל, ובכך להגדיל את קיבולת המושבים בטיסות.



"פעילות זו מכוונת ליצור סדרות רצופות של טיסות שכר, כהכנה להפעלת טיסות סדירות באותם יעדים ולעודד תחרות והוזלת מחירי הטיסות, על מנת ליצור מחירים אטרקטיוויים לחבילות התיירות לישראל", אמר צמח.



הסיוע - לסיטונאי תיירות, חברות התעופה והמפעילים השונים במסגרת רשת הביטחון - יינתן רק לטיסות שכר בנתיבים מהם לא מתקיימות טיסות סדירות לישראל, למעט במקרה של טיסות שכר לאילת. טיסות אלה יאושרו כאשר מופעלות מאותם יעדים טיסות סדירות לתל-אביב. זאת בכדי לעודד את תנועת הטיסות לעיר אילת. בנוסף יש להדגיש, כי מכירת מינימום מושבים במטוסים הינה תנאי סף לקבלת רשת הבטחון.



הנוהל החדש כולל תנאים והטבות למפעילים כמו פיצוי לטיסה בקיבולת של פחות מ-50% על המושבים הריקים בין 90%-60% מקיבולת המטוס - הפיצוי לא יעלה על 30% מקיבולת המטוס. התשלום המירבי עבור סבב אחד של טיסות הינו 15 אלף יורו לעומת 15 אלף דולר בנוהל הישן. הטיסות יופעלו בסדרה רצופה הכוללת מינימום 15 סבבים של טיסות לעומת 4 בנוהל הישן.



בחודשים האחרונים פועל משרד התיירות מול חברות שכר המעוניינות להתחיל לטוס לישראל ממדינות כמו פולין, סקנדינוויה, רוסיה, איטליה, צרפת ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully