וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב פלדמן מוותר על רשות המסים: החליט להסיר את מועמדותו לתפקיד; המועמד המוביל - יהודה נסרדישי

מוטי בסוק

2.4.2008 / 13:51

פלדמן: "צדקו אלו שאמרו לי לא ללכת לזה"

פלדמן נבחר בשבוע שעבר על ידי ועדת האיתור הבין-משרדית בראשות אריאב לתפקיד מנהל רשות המסים הבא. באחרונה, הוא החל בשיתוף פעולה עם משרד המשפטים במילוי הטפסים הנדרשים לכניסתו לתפקיד, כולל טופס ניגוד אינטרסים שבו היו אמורים להירשם הנושאים בהם לא יוכל לעסוק בשל עיסוקיו בשוק הפרטי בשנים האחרונות.



פלדמן החליט להסיר את מועמדותו לאחר שבימים האחרונים התפרסמו בימים האחרונים כי בהופעתו בוועדת האיתור, לא מסר פרטים על מעורבותו בפרשת שוקי ויטה. פלדמן נחקר במשטרה בחודשים האחרונים על מעורבותו בפרשת ויטה כמי שלכאורה השיג שומות מופחתות לארקדי גאידמק ולזאב רוזנשטיין כשדיווח על עסקיהם לפקיד שומה דן דאז, שוקי ויטה.



זאב פלדמן, לשעבר, סגן נציב מס הכנסה, אמר היום כי טעה כשהחליט לקבל את התפקיד "וצדקו אלו שאמרו לי לא ללכת לזה". בתחילת השבוע אמר פלדמן ל-TheMarker: "התלבטתי קשות אם לקבל את התפקיד כי ראיתי שיורים בכל מי שמגיע לסקטור הציבורי".



ברשות המסים אין מנהל מזה 15 חודשים. כל מאמצי האוצר, ובעיקר מאמציו של מנכ"ל המשרד, ירום אריאב, נכשלו עד כה. נראה כי המועמד הכמעט ודאי לתפקיד כעת הוא יהודה נסרדישי, המשנה למנהל הרשות, המשמש ב-12 החודשים האחרונים כממלא מקום מנהל הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully