וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: המומנטום החיובי במניות הטכנולוגיה נמשך - ג'וניפר זינקה ב-31.5%

דפנה מאור

12.10.2001 / 8:31

ורטיקל נט הוסיפה 14% והשלימה עלייה של 59.8% אתמול; סיסקו, אינטל ונוקיה עלו בכ-3.5%

המומנטום החיובי העז נמשך אמש במסחר לאחר הסגירה בוול סטריט. מניות יצרניות ציוד התקשורת רשמו עליות חדות לאחר שג'וניפר (סימול JNPR) עלתה על התחזיות ורשמה הפסד קטן מהצפוי. במניות הטכנולוגיה הכבדות, ביניהן סיסקו , אינטל ונוקיה, נרשמו עליות.

ג'וניפר נטוורקס (סימול JNPR), יצרנית ציוד התקשורת, דיווחה על הפסד נקי של 29.7 מיליון דולר ברבעון השלישי, לעומת רווח נקי של 58.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. ג'וניפר, יצרנית נתבים המתחרים במוצריה של סיסקו, רשמה הפסד נקי של 9 סנט למניה, אך ללא הוצאות חד פעמיות רשמה רווח של 32.5 מיליון דולר ועלתה ב-3 סנט למניה על תחזיות האנליסטים. הכנסות החברה היו ללא שינוי - 201 מיליון דולר.

מניית ג'וניפר זינקה ב-31.5%; מתחרתה סיינה (סימול CIEN) עלתה ב-12.9%; סיקמור (סימול SCMR) עלתה ב-19%. מניית סיסקו, מתחרתה הראשית של ג'וניפר בתחום הנתבים, עלתה ב-3.2%. נוקיה עלתה ב-3.4% ומניית אינטל עלתה ב-3.2%.

מניות ה-B2B המשיכו לעשות חיל במסחר לאחר הסגירה: ורטיקל נט (סימול VERT), חברת התוכנה למסחר מקוון בין עסקים, עלתה ב-14% והשלימה עלייה יומית של 59.8%. מתחילת אוקטובר עלתה המניה ב-300%. שלשום דיווחה החברה כי היא מצפה לעמוד בתחזיות לרבעון השלישי או לעלות עליהן, בזכות תוכנית התייעלות שסייעה לה לקצץ בעלויות. החברה העלתה את התחזיות לרבעון השלישי להפסד של 7-9 סנט למניה לפני הוצאות חד פעמיות, לעומת תחזיות קודמות של 8-10 סנט למניה.

קומפיוטר אסושיאייטס (סימול CA) ירדה ב-1.1% במסחר לאחר הסגירה בעקבות הודעה לפיה תקצץ החברה 5% מכוח האדם שלה - כ-900 משרות. הפיטורים יתבצעו מיידית, בעיקר במשרדי החברה בצפון אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully