וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים העתידיים מצביעים על פתיחה יציבה של עד 0.4%

דנה גלברג

2.4.2008 / 15:57

המסחר יתנהל על נאומו הצפוי של ברננקי בפני הקונגרס

עוד צפויה להשפיע על המסחר ההודעה כי קרן המטבע הבינלאומית (IMF) צפויה להוריד בחדות את תחזית הצמיחה שלה עבור כלכלת ארה"ב ל-2008 - ל-0.5%, לעומת תחזית קודמת לצמיחה של 1.5%.



מחיר הזהב עולה היום לראשונה זה חמישה ימים בשל ההשערות שהדולר יחזור להיחלש.



אמש ננעל המסחר בוול סטריט בעליות שערים חדות. נתוני המקרו החיוביים שפורסמו, ובראשם עלייה בפעילות המגזר היצרני שלחו את השווקים ליום שני ברצף של עליות. מדד S&P 500 רשם את הפתיחה הטובה ביותר של הרבעון השני מאז 38', אז עלה המדד ב-4.8% ביום המסחר הראשון של הרבעון השני. מדד נאסד"ק הוסיף 3.7% לרמה של 2,362 נקודות; דאו ג’ונס עלה ב-3.2% לרמה של 12,645 נקודות ומדד S&P 500 התחזק ב-3.6% לרמה של 1,370 נקודות.



» דיון חם על המתרחש בוול סטריט - עכשיו ב-TheMarker Cafe



בסט ביי (סימול BBY) קמעונית מוצרי החשמל הגדולה בארה"ב תיסחר על רקע דיווחה על ירידה ברווחי הרבעון.



מניית הבנק השווייצי , זינקה אמש על רקע הודעתו לפיה בכוונתו לגייס 15 מיליארד פרנק (15.1 מיליארד דולר). התוכנית הופיעה שבועות ספורים בלבד לאחר שהבנק גייס 13 מיליארד דולר מקרנות השקעה ממשלתיות בסינגפור ובמזרח התיכון. זאת, על רקע הפסד של 12 מיליארד פרנק שווייצי ברבעון הראשון של 2008 ומחיקות ענק בסך 19 מיליארד דולר. יו"ר הבנק, מרסל אוספל, יפרוש מתפקיד היו"ר בעקבות ההפסדים.



UBS לא לבד, גם בנק ההשקעות זינק אמש על רקע הדיווח על כוונתו לגייס 3 מיליארד דולר על ידי הנפקה נוספת של 3 מיליון ממניותיה.



מניית תמשיך לרכז עניין על רקע הודעתה כי בכוונתה להגיש ערעור בנוגע להחלטת בית משפט בארה"ב בנוגע לשיווק תרופת הפטנט נגד צרבת.



מניית יצרנית מכשירי הסלולר IXI צנחה בכ-22% על רקע פרסום דו"חות מאכזבים: רשמה הפסד נקי של 68 מיליון דולר. בנוסף, אמש הודיעה החברה על דחיית שתי הלוואות בהיקף של 14 מיליון דולר, בתמורה להכפלת הריבית מ-10% ל-20%.



ניתן לשאול ולהתייעץ בנושאי וול סטריט באמצעות מערכת התגובות


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully