וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסניף עדיין סגור

TheMarker

2.4.2008 / 18:45

מי הגיע לחגוג את פתיחת הפעילות של חברת ההשקעות האוסטרלית בבקוק אנד בראון? ■ עורך מגזין TheMarker, מייקי דגן, זכה בפרס פראט ■ מי בא להיפרד משמעון בן חמו, סגן מנהל רשות החברות? ■ ניר אוחנה מונה למנהל חטיבת שיווק ופרסום של אתר המשחקים Noobo

"הבום הבולגרי" של בן-חמו

בעוד בעלי קבוצת אפריקה ישראל, לב לבייב, מתמודד עם התוצאות השנתיות של הקבוצה במסיבת העיתונאים שערך בתל אביב שלשום, התכנסו אתמול בירושלים צמרת משרד האוצר ובכירי החברות הממשלתיות על מנת להיפרד מסגן מנהל רשות החברות, שמעון בן-חמו, העוזב את תפקידו לטובת משרת מנהל סניף בולגריה של אפריקה-ישראל אירופה. שר האוצר, רוני בר-און, הרעיף שבחים; מנכ"ל המשרד ירום אריאב, הזכיר את ה"בום הבולגרי" לנוכח תחייתה של מכבי יפו; מנהל הרשות, ד"ר אודי ניסן, חזה כי בן-חמו עוד ישוב למגזר הציבורי; ויו"ר חברת החשמל, מוטי פרידמן, אף העניק מתנה צנועה ("בהתאם לתקנות התקשי"ר"). בן-חמו הנרגש, שסיים כ-16 שנות כהונה ברשות החברות, הודה לקהל, שכלל, בין היתר, את הממונה על התקציבים באוצר רמי בלינקוב, מנכ"ל מעצ אלכס ויז'ניצר, מנכ"לי נמלי חיפה ואשדוד עמוס עוזני ושוקי סגיס. את בן-חמו יחליף ערן היימר, שכיהן עד לאחרונה כחשב משרד התחבורה.



עורך מגזין TheMarker זוכה פרס פראט

בטקס שנערך אתמול על ידי מכון השל לחשיבה ומנהיגות סביבתית, קיבלו ארבעה עיתונאים את פרסי פראט לתקשורת בנושאי סביבה. בקטגוריית העיתונות הכתובה זכה במקום הראשון מייקי דגן, עורך מגזין TheMarker. השופטיים ציינו, כי דגן "הוביל מהפכה בהתייחסות העיתונות הכלכלית בישראל לנושאי הסביבה. דגן אחראי באופן אישי לכמה מהיוזמות החשובות לקידום הנושא בתקשורת הכלכלית, ובהשפעתו נהפך המגזין לגורם מוביל בסיקור של נושאי סביבה בעיתונות הישראלית".



במקום השני בקטגורייה זכו במשותף אלי אשכנזי כתב "הארץ" ורחל שטייגלץ מ"יתד נאמן". בקטגוריית רדיו וטלוויזיה זכה במקום הראשון ניצן הורוביץ מערוץ 10. בקטגוריית העיתונות המקומית זכה יאיר הרוש מ"ידיעות אשדוד". ובקטגוריית עיתונות קהילתית ועצמאית זכתה זוהר לידר על תוכנית הרדיו "סביבנו", המשודרת בגליל העליון ופועלת בחסות קול ישראל.



הסניף עדיין סגור



כמה עשרות אורחים הגיעו להאנגר 14 בנמל תל אביב, הנושא את השם בעל הניחוח הלטיני "מרינרו" לחגוג את פתיחת הסניף הישראלי של חברת ההשקעות האוסטרלית בבקוק אנד בראון. אלא שאז גילה מנכ"ל החברה, פיליפ גרין, כי הסניף עדיין לא מוכן, כך שהוא יכול להכריז רק על השקת הפעילות העסקית של החברה בארץ. האורחים, שהסתובבו בין הספות הלבנות לצבעונים האדומים, כללו בעיקר אנשים מתחום התשתיות, שבו מתכוונת החברה להשקיע.



מנכ"ל הנציגות הישראלית של הקרן, אייל גבאי, נשא דברים נרגשים. בין האורחים שזכו לראות את לחיצת היד שלו עם מנכ"ל הקרן העולמית פיל גרין: אנשי העסקים צדיק בינו, אלפרד אקירוב, ישראל (איזי) בורוביץ', יהודה ברוניצקי ורמי שביט; מצד אנשי הפיננסים נכחו: שוקי אברמוביץ', דב קוטלר וגבי רביד; מנכ"לי משרדי הממשלה חזי קוגלר (לתשתיות) וגדעון סיטרמן (לתחבורה); בכירי החברות הממשלתיות בהווה: אלכס ויז'ניצר (מעצ) ואלי רונן (מקורות), ובעבר: עופר לינצ'בסקי (הרכבת) ורונן וולפמן (מקורות); עורכי הדין משה שחל, יהודה רווה, אלי זוהר ואלכס הרטמן.



עוד נכחו: מנכ"ל דפי זהב ניר למפרט ומיקי דורסמן וכן שלל יוצאי משרד האוצר לדורותיו, שגבאי - מנהל רשות החברות לשעבר - לא שכח ביום חגו. גרין הדגיש כי החברה, שהחלה לפעול בישראל ב-2007 ורכשה עד כה רק את דפי זהב, מתכננת להיות משקיעה לטווח ארוך בישראל, ולא רק בגלל שבעלי מניותיה יהודים.



למי שרוצה להגיש הצעות, הנושאים המעניינים את בבקוק אנד בראון בארץ הם מים, אנרגיה חלופית ותחנות כוח.



עוברים



ניר אוחנה מונה למנהל חטיבת שיווק ופרסום של אתר המשחקים Noobo. אוחנה שימש כמנהל המכירות של האתר פרופסור מקבוצת דפי זהב.



אילן בן-יעקב מונה למנכ"ל קלי יועצים. בתפקידו הקודם שימש בן-יעקב כמנכ"ל סוכנות הביטוח עמרי.



רועי גן מונה לסמנכ"ל כספים ותפעול בחברת Conduit. בתפקידו הקודם שימש גן כסגן נשיא לענייני כספים ב-Exanet.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully