וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המחקר קומפיט טוענת כי אמזון עשויה לעלות על התחזיות לרבעון

TheStreet.com

12.10.2001 / 9:53

מרבית האנליסטים בוול סטריט דווקא הורידו את תחזיות ההכנסות של החברה

חוסר הבהירות לגבי מצב המכירות של קמעונאית האינטרנט אמזון גובר והולך.

חברת המחקר קומפיט, מהעיר בוסטון, העריכה אתמול כי אמזון צפויה להכות את תחזיות האנליסטים בשורת ההכנסות כאשר תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השלישי ב-23 באוקטובר.

עם זאת, מרבית האנליסטים בוול סטריט דווקא הורידו את תחזיות הרווח של החברה, מה גם שהתחזית של קומפיט עומדת בניגוד לתחזיות של חברות מחקר אחרות המסקרות קמעונאיות מקוונות.

"אנחנו באמת קצת במתח", אמר מאט וורק, סמנכ"ל האסטרטגיה של קומפיט, שנוסדה בחודש אוגוסט 2000 אך רק לאחרונה החלה לפרסם נתונים. "אנחנו מודעים לכך שאנו חולקים על דעת אחרים בעניין זה, אך יש לנו אמון מלא בנתונים שלנו".

קומפיט צופה כי מכירות אמזון ברבעון השלישי יעלו על 700 מיליון דולר, לעומת התחזיות של וול סטריט למכירות של 650 מיליון דולר (החברה עצמה צופה מכירות של 625-675 מיליון דולר).

מניית אמזון זינקה במסחר אתמול (יום חמישי) יחד עם חברות אחרות במגזר הטכנולוגיה, ורשמה עליה של 8.8% למחיר של 7.90 דולרים.

ההודעה של קומפיט באה בתקופה בה אנליסטים רבים דווקא מורידים את תחזיות המכירות לאמזון נוכח התנודות בצריכה, ויש הטוענים כי החברה תתקשה לעמוד בתחזית ההכנסות של וול סטריט.

כך למשל, האנליסט הידוע הנרי בלודג'ט ממריל לינץ' הוריד לאחרונה את תחזית המכירות שלו לאמזון מ-660 מיליון דולר ל-638 מיליון דולר. אנליסטים אחרים, דוגמת אנתוני נוטו מגולדמן סאקס, הורידו אף הם את התחזיות לאמזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully