וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר נסגר בירידות שערים

דנה גלברג

3.4.2008 / 0:04

מגמת העליות שנמשכה במהלך רוב היום התהפכה לקראת סיום המסחר. הנאסד"ק איבד מערכו 0.1% והדאו ג'ונס ירד ב-0.4%

מגמת העליות המתונות שנמשכה במהלך רוב יום המסחר בוול סטריט התהפכה, כשעה לפני תום המסחר, והמסחר ננעל בירידות שערים. ההשפעה השלילית הגיעה מכיוונו של נגיד הבנק הפדראלי, שנאם היום בפני הקונגרס והזהיר מפני אפשרות למיתון. לדבריו, המיתון עשוי להגיע באם מגמת ההיחלשות במחצית הראשונה של השנה תימשך.

מדד הנאסד"ק ירד ב-0.1% לרמה של 2,361 נקודות, מדד דאו ג'ונס איבד 0.4% לרמה של 12,609 נקודות ומדד S&P 500 נחלש ב-0.2% מערכו לרמה של 1,367 נקודות.

בשוק הסולידי נרשמו אמש ירידות במחירי איגרות החוב של ארה"ב לעשר שנים והתשואה עליהן עלתה ב-0.038% לרמה של 3.583%.

לאחר שרוב היום נסחר ללא שינוי, טיפס מחיר הנפט ב-3.8% לקראת תום המסחר וננעל במחיר של 104.38 דולר לחבית. מחיר הבנזין זינק ב-5.1% לשיא בבורסת הסחורות של ניו יורק. זאת לאחר שמשרד האנרגיה האמריקאי דיווח על נפילה במלאי הבנזין השבועי בארה"ב והדולר נחלש מול היורו - לראשונה מזה שלושה ימים - והגביר את הביקוש לנפט ככלי גידור מפני אינפלציה.

יצרנית ציוד התקשורת נורטל עלתה על רקע חוזה מול חברת פלטל הפלסטינית. נורטל תשדרג את רשת הליבה של חברת התקשורת הפלסטינית בחוזה שמוערך ב-10 מיליון דולר.

וריפון קרסה על רקע פרישתו של סמנכ"ל הכספים של החברה, בארי זווארינשטיין ועקב הודעת החברה כי תוריד את הערכתה הקודמת בנוגע לרווח תפעולי של תשעת החודשים הראשונים של 2007 ב-80%.

אודיוקודס הודיעה על מועד פרסום ד"וחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2008. המועד לפרסום הינו ה-30 באפריל 2008.

חברת התרופות אומריקס זינקה והשלימה בכך עלייה של כ-20% לאחר ארבעה ימים רצופים של עליות.

מניית אלווריון נפלה על רקע הודעת ממשלת אוסטרליה על ביטול מכרז לפס רחב, שאלווריון הייתה בין המתמודדות עליו. מוקדם יותר דיווחה כי תפרוס רשת WiMAX חדשה באיים הקאריביים עבור חברת דיגיסל (Digicel), מפעילת הסלולר הגדולה בקאריביים, בעסקה שתתפרס על פני מספר שנים. והמוערכת בכ-20-30 מיליוני דולרים.

אלביט מערכות דורגה היום כ"ספקית הזרה עבור הממשלה, בעלת המוסר הטוב ביותר" ע"י ארגון Ethisphere האמריקני.

בין המניות הישראליות שבלטו במגמת ירידה: מניית יצרנית ציוד הבדיקה ללוחות מודפסים ומסכים שטוחים אורבוטק, מנייתה של ענקית הבילינג, אמדוקס, מניית חברת הטכנולוגיה מלאנוקס ספקית מערכות האבטחה מגל ומנייתה של חברת התרופות טבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully