וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית ברגר: "התחייבתי לבעלי האג"ח ואני אדאג לשלם החוב"

רותם שטרקמן

3.4.2008 / 7:10

ברגר ירכוש ב-41 מ' ש' את אחזקות החברה שלו בפרפקט

אנטר בקשיים בעיקר בשל ההפסדים בחברה הבת טיב טעם, שהביאו אותה להון עצמי שלילי. היא אינה יכולה לגייס עוד כסף, וכדי לשלם את החוב היא חייבת הזרמת מזומנים די מהירה. את מניות טיב טעם שבידה, ששוות 62 מיליון שקל (אחרי נפילה של 62% בשנה), היא אינה יכולה למכור שכן היא מחויבת בהסכם שלא למכור את המניות לפחות עד 2009.



ברגר היה נסער אתמול מהביקורת שנמתחה עליו בנוגע לעסקה. להערכתו, זו עסקה שמיטיבה עם כולם חוץ מאשר איתו. "כל מה שאכפת לי זה מבעלי האג"ח של אנטר - שהם יקבלו את הכסף שלהם, ואחריהם אני דואג לבעלי המניות של אנטר", אמר אתמול ברגר בשיחה עם TheMarker. "אני לא רוצה שאף אחד יגיד לי 'שאפו' שאני דואג להחזיר את החוב. התחייבתי בפני האנשים שמכרתי להם את האג"ח ואני מתכוון לעמוד בהתחייבות שלי. יש הרבה אנשים בשוק ההון שלא היו עושים מעשה כזה".. לדבריו, "כל מה שרציתי בעסקה הזאת הוא לייצר סיטואציה שכולם מרוויחים - גם אנטר שמוכרת את פרפקט במחיר גבוה ממחירי השוק של היום וגם בעלי האג"ח שיראו את החזר החוב. רק אני מפסיד כאן".



ברגר סירב לפרט בנוגע למימון העסקה, אך אמר כי יש לו הסכם מימון סגור וכי לא היה מביא את העסקה לאישור הדירקטוריון באנטר לו לא היה לו מימון. "מה שאני מקבל מהבנקים הרבה אנשי עסקים בישראל לא מקבלים. יש לי מימון למרות שמדובר בעסקה מסובכת" אמר. לדבריו, העובדה שמדובר במניות של חברת ניהול קופות גמל לא מאפשרת לשעבד את המניות לטובת המימון, אלא באישור של משרד האוצר בתהליך שאורך חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully