וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר הסכם הניהול של משביר מחסני אופנה

הארץ

12.10.2001 / 10:25

למרות התנגדותם של 22% מבעלי המניות במשביר מחסני אופנה , שהם 78% מבעלי המניות אשר אינם בעלי עניין בעסקה, אושר אתמול הסכם הניהול במשביר מחסני אופנה.

72% ממניות המשביר מחסני אופנה מוחזקות על ידי החברה המנהלת - המשביר אחזקות - כך שהעסקה נחשבה לעסקת בעלי עניין. זו הסיבה שנדרש אישור האסיפה הכללית של בעלי המניות, בנוסף לאישור ועדת הביקורת של הדירקטוריון. יו"ר הדירקטוריון של מחסני אופנה, בני גאון, הוא אחד מבעלי העניין במשביר אחזקות. גאון החליף את יעקב גלברט, שמונה למנכ"ל חברת פלאפון.

לפי ההסכם שאושר לתקופה של 5 שנים, תעביר מחסני אופנה לאחזקות 42 אלף שקל בחודש, בתמורה לשירותי ניהול. בנוסף ישולמו לאחזקות דמי ניהול שנתיים בשיעור 15% מהרווח הנקי של מחסני אופנה. על פי ההסכם הקודם קיבלה המשביר אחזקות דמי ניהול שנתיים בשיעור 1.5% ממחזור המכירות השנתי של מחסני אופנה. בעבר הביעו חלק מבעלי מניות המיעוט בחברה התנגדות מסויימת לכך שדמי הניהול מסתכמים ביותר מהרווח הנקי של החברה.

ב-2000 הסתכמו דמי הניהול בכ-5 מיליון שקל, ובשורה התחתונה הפסידה החברה כ-3 מיליון שקל. גם בחצי הראשון של 2001 הפסידה המשביר מחסני אופנה כ-4 מיליון שקל, כך שנראה כי השנה תיאלץ המשביר אחזקות להסתפק בדמי הניהול החודשיים השוטפים. המשביר מנמקת את השינוי בכך שגם מתכונת שירותי הניהול מצומצמת יותר, ובעקבות זאת תתאפשר הפחתה בדמי הניהול השוטפים, והתניית חלק מדמי הניהול בתוצאות העסקיות של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully