וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 אלף שקל למשרת משכפל

טל לוי

3.4.2008 / 9:06

בנק ישראל פרסם מכרז לתפקיד הכולל אחריות על הדואר הנכנס, מכונות השכפול וציוד טכני במטבחים. דרוש ותק של שש שנים

משרה התפנתה בבנק ישראל וגם תמורתה, כמו במקרים של משרות קודמות שהוצעו, ישולם שכר נאה. שלשום פירסם הבנק המרכזי מכרז פנימי לתפקיד סגן מנהל יחידת הלוגיסטיקה בחטיבת משאבי אנוש ומינהל שבירושלים. מנהל מחלקת משאבי אנוש בבנק הוא רפי לנקרי.

תיאור התפקיד כולל טיפול בדואר הנכנס והיוצא מהבנק, שכפול מסמכים ואחריות על כל הרכב וחדר הכושר בבנק. סגן מנהל יחידת הלוגיסטיקה אחראי גם לוודא שהציוד בבנק מטופל כראוי ובכלל זה מכונות השכפול והציוד הטכני הנמצא במרכז הדואר ובמטבחים. כמו כן עליו לוודא כי ספקי הציוד מגישים את החשבונות הנכונים ועליו להכין תזכירים וניירות עבודה בהתאם לדרישות הממונה עליו. דרישות התפקיד כוללות בגרות מלאה, שש שנות ניסיון מקצועי, ומכיוון שהתפקיד מוגדר ניהולי יש צורך בניסיון בניהול עובדים.

מי שייכנס לתפקיד יקבל דרגה י"ב-כ"א ופירוש הדבר כי יזכה לשכר מכובד של מינימום 12 אלף שקל ומקסימום 30 אלף שקל ברוטו. מדובר בשכר ממוצע של כ-20 אלף שקל. מכיוון שהמכרז מיועד לעובדי בנק ישראל בעלי ותק של שש שנים לפחות, סביר כי מי שיזכה במשרה יגיע עם דרגה משלו וישתלב בסולם הדרגות האמור. עובד זה עשוי להגיע גם לשכר של 13-15 אלף שקל לחודש ברוטו - עד פי 2 מהשכר הממוצע במשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully