וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר ג'יי זי קרוב לחתימה על החוזה בשווי 150 מיליון דולר עם חברת ההפקות לייב ניישן

סוכנויות הידיעות

3.4.2008 / 9:19

החוזה עשוי להיות היקר ביותר עד כה בעולם המוסיקה, לפי "ניו יורק טיימס"

לפי העיתון, ג'יי זי (ששמו האמיתי הוא שון קורי קרטר) מתכנן לעזוב את חברת התקליטים שלו דף ג'אפ, ולחתום על החוזה עם לייב ניישן. החוזה צפוי לכלול בין היתר מתן מימון להקמת מיזם בידור חדש של ג'יי זי, מימון הקלטות והופעות במהלך העשור הקרוב.



לפי תנאי העסקה, לייב ניישן תעניק מימון התחלתי להקמת מיזם הבידור בשל רוק ניישן, אשר ינהל את הפרוייקטים השונים של ג'יי זי בחברה ? ביניהם חברת תקליטים משל עצמו, חברת הפצה, חברה לניהול טאלנטים וחברת יעוץ. הרווחים יחולקו בין ג'יי זי ולייב ניישן.



ג'יי זי, ששוויו לפי מגזין "פורבס" עמד על 34 מיליון דולר ב-2006, מנהל מיזמים נוספים מלבד למוסיקה ובידור, ביניהם את קו האפנה Rocawear ואת רשת המועדונים 40/40.



העסקה, אשר לפי מקורות המקורבים לפרשה צפויה להיחתם השבוע, מגיעה לאחר שלייב ניישן הודיעה מוקדם יותר השבוע כי מנהל את עסקי המוצרים הנלווים, הזכויות הדיגיטליות וזכויות המותג וסיבובי ההופעות של להקת U2.



באוקטובר 2007 חתמה לייב ניישן על חוזה בשווי 120 מיליון דולר ל-10 שנים עם הזמרת מדונה. היה זה אחד המעברים הבולטים בין חברות תקליטים והפקה מוזיקליות, בו עזבה מדונה את וורנר מיוזיק גרופ.



עד כה, זמרים ולהקות היו נוהגים להפיק ולהפיץ את אלבומיהם באמצעות אחת מחברות המוסיקה הגדולות, ולחתום על הסכמים נפרדים עם מפיקים לסיבובי הופעות ולסחורות נלוות. אך בעולם של היום, בו למעריצים נגישות רבה למגוון אמצעי מדיה, חברות רבות מעריכות כי חוזה מקיף עם האמנים יאפשר להן למנף אלבומים, מופעים, פרסום, מרצ'נדייזינג והסכמי רישוי של המותג על מנת להגיש חבילה שלמה יותר, ולהפיק את המירב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully