וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: ירידות בהובלת מניות מגזר הפיננסים; לונדון יורדת ב-0.4%

ירון הופמן

3.4.2008 / 11:21

מניית הבנק הבריטי לוידס TSB יורדת ב-2.8%

הבנק הבריטי לוידס TSB רושם ירידה של 2.8%, לאחר שבנק ההשקעות גולדמן סאקס הוריד את דירוג המנייה מ"נייטראלי" ל"מכירה".
הבנק השוויצי סוסייטה ג'נרל יורד ב-2.3% ובנק BNP פאריבה הצרפתי יורד ב-2.1% , לאחר שבנק ההשקעות סיטי (לשעבר סיטיגרופ) הוריד את שיעור הרווח החזוי של סוסייטה ג'נרל ב-13.9% ושל BNP פאריבה ב-4%. אנליסטים מעריכים כי הבנקים בצרפת זקוקים לגיוס הון של 4.2 מיליארד דולר נוספים כדי לעמוד בפני הזעזועים של משבר האשראי, בנוסף ל-9.5 מיליארד דולר שכבר גייסו ב-2007.



בנק UBS השוויצי, הבנק הגדול באירופה בשוויי נכסים, יורד ב-3.9%, בעקבות תחזיות כלכלנים שמנייתו תאבד 2.1% מערכה במהלך 2008.



מניית אליטליה יורדת ב-5.7%. חברת התעופה הלאומית של איטליה, נמצאת על סף פשיטת רגל, לאחר שאייר פראנס-KLM החליטה אתמול להפסיק את המשא ומתן לרכישתה. הממשלה האיטלקית פועלת ללא הצלחה כבר 15 חודשים למצוא רוכש לחברה הכושלת, שמפסידה 1.6 מיליון דולר מדי יום. אייר פראנס-KLM טוענת כי הדרישות המוגזמות שהעלה איגוד העובדים של אליטליה טרפדו את העיסקה. מניית אייר פראנס-KLM עולה ב-2%.



מניית סינגנטה (Syngenta), היצרנית הגדולה בעולם של דשנים לחקלאות, עולה ב-5.6%. החברה הודיעה כי רווחי הרבעון הראשון של 2008 עלו ב-20% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת. מניות החברה עלו ב-21% בשנה האחרונה, ושווי השוק הגיע ל-28.1 מיליארד דולר. בחברה מציינים כי הגידול ברווחים נובע מעלייה נצפית בביקושים למוצרי חקלאות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully