וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ המשפטי של קק"ל מועסק כיועץ בתשלום למרות שיצא לפנסיה מוקדמת

גיא לשם

3.4.2008 / 14:32

מאיר אלפיה מועסק ב-30% משרה - תמורת 21 אלף שקל

ואולם, יו"ר קק"ל באותה תקופה, יחיאל לקט, ביקש מאלפיה להמשיך למלא את התפקיד, ואלפיה הסכים להגיע ללשכה המשפטית יומיים בשבוע כדי לסייע בניהולה. חצי שנה לאחר פרישתו הרשמית, ואף שכבר קיבל פנסיה מהארגון, הוחזר אלפיה לקק"ל - והפעם כיועץ חיצוני. כדי לפצותו על ההתנדבות הוחלט שהחוזה יחול רטרואקטיווית, ונקבע שאלפיה יועסק ב-30% משרה, יומיים בשבוע, תמורת 21 אלף שקל בחודש - בנוסף לפנסיה המכובדת שכבר קיבל.

חרף העובדה שאלפיה נחשב ספק חיצוני, בחוזה נקבע כי לשם מילוי תפקידו הוא ימשיך לשבת בלשכתו, יקבל רכב צמוד לכל ימות השנה (אף שהוא מועסק רק במשרה חלקית), טיסות לחו"ל על חשבון קק"ל, הוצאות אש"ל, טלפון סלולרי בישראל ובחו"ל, עיתון יומי, פקס, ביטוחים ועוד, ממש כאילו מעולם לא עזב את הארגון.



עם תום השנה הראשונה, הוחלט בישיבת הנהלה מצומצמת, להעלות את שכרו של אלפיה ל-24 אלף שקל בחודש אך לשלול את ההטבות הנלוות. ואולם, בניגוד לחוזה ממשיך אלפיה לקבל את כל ההטבות עד היום. לא רק זאת אלא שבחוזה שנחתם לבסוף הוכנס עוד תנאי קטן: כל עוד לא ימונה לקק"ל יועץ משפטי קבוע, לא ייכנס החוזה הראשון לתוקפו, ואלפיה ימשיך ליהנות מכל ההטבות שקיבל.



היו"ר הנוכחי של קק"ל, אפי שטנצלר, שנכנס לתפקיד ביולי 2006 מסר בתגובה: "תנאי פרישתו לגמלאות והעסקתו מחדש של עו"ד מאיר אלפיה סוכמו ונחתמו עמו טרם כניסתנו לתפקיד. לאור האמור לעיל, בכוונתי לקיים התייעצות דחופה עם יו"ר ועדת הביקורת של הדירקטוריון, כדי שנוכל לקיים הליך בדיקה מקיף וממצה. כולנו תקווה כי התמונה החמורה שעולה מהנתונים תתברר כלא נכונה".



הסיפור המלא מחר ב-TheMarker Week


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully