וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט נסחרת בעליות קלות

דנה גלברג

3.4.2008 / 21:40

המסחר נפתח בירידות שערים, אולם בהמשך עברו המדדים לטריטוריה החיובית. גוגל נסחרת על רקע מגעיה לרכישת סקייפ מחברת eBay

המסחר בוול סטריט שינה מגמתו וכעת המדדים עולים. מניות בנקי ההשקעות בארה"ב, שירדו באחוזים לא מבוטלים מוקדם יותר, עולים כעת, עקב דבריו של ברננקי בפני הקונגרס והתערבות הבנק הפדרלי.

מדד הנאסד"ק עולה ב- 0.2% לרמה של 2,365 נקודות, מדד דאו ג’ונס מתחזק גם הוא ב-0.3% לרמה של 12,645 ומדד S&P 500 מוסיף 0.3% לרמה של 1,371 נקודות.

מניות בנקי ההשקעות הגדולים בארה"ב נסחרות בהשפעת החלטתו של הבנק הפדרלי לשלוח נציגים מטעמו למשרדיהם של גולדמן סאקס ובר סטרנס במטרה לעקוב אחר מצבם הפיננסי. בנקים נוספים אליהם נשלחו נציגים של הבנק הפדרלי הם מורגן סטנלי, ליהמן ברדרס, מריל לינץ’ וג’יי פי מורגן צ’ייס - כך דווח בעיתון "וול סטריט ג'ורנל".

בזירת המקרו, התפרסם הנתון השבועי של מספר התביעות החדשות לדמי האבטלה, שהוגשו בארה"ב בשבוע שעבר. נתון זה היה גבוה בהרבה מהצפוי, והסתכם ב-407 אלף תביעות חדשות לדמי אבטלה בשבוע שעבר. הערכות האנליסטים גרסו כי נתון זה יקטן בממוצע ב-9,000 תביעות חדשות לכדי 366 אלף תביעות.

האינטרנטי סקייפ מחברת eBay. ענקית האינטרנט האמריקאית גוגל מנהלת משא ומתן עם חברת אתרי המכירות הפומביות eBay לרכישת שירות הטלפוניה האינטרנטי סקייפ - כך דיווח אתר האינטרנט טק-קראנץ'. מקורבים לפרשה סיפרו לאתר האינטרנט כי שתי החברות עשויות להכריז בעתיד הקרוב על רכישה או על שותפות בבעלות על סקייפ.

ספקית התוכנות לניהול רשתות מזון ריטליקס יורדת היום על רקע מתן המלצת "נייטרלי" על ידי בית ההשקעות איי.בי.איי. עם זאת, בהמלצה צויין מחיר יעד של 15.5 דולר, מחיר הגבוה ב-11% ממחיר המניה הנוכחי - 14.13 דולר.

בין המניות הישראליות הבולטות בירידות: חברת הטכנולוגיה מלאנוקס, יצרנית טכנולוגיית ה-Wimax אלווריון, יצרנית גלולות הצילום גיוון אימאג’ ויצרנית התרופות טבע.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully