וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טיבי: אסע ללבנון מתי שארצה בכך

ג'קי ח'ורי

3.4.2008 / 16:31

דבר ביקורו של טיבי בלבנון שפורסם הבוקר, גרר תגובות נזעמות בימין

ביקורו של ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) בביירות מעורר סערה בחוגי הימין. ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) אמר היום (חמישי) כי "מי שמצפצף על החוק, ומבקר במדינת אויב, מכליל את עצמו כאויב של המדינה."



הבוקר פורסם, כי בדרכו חזרה מביקור בתימן, עצר טיבי בלבנון, אך לא ידוע אם קיים שם פגישות. לדברי טיבי, כי הידיעות על ביקורו בבירות מוגזמות ואין בהן אמת. לדבריו, מדובר היה רק בחניית ביניים שארכה פחות משעה. "זו מהומה על לא מאומה, הימין נתפס למתקפת התלהמות חסרת בסיס והוא מת לראותנו מחוץ לכנסת באמצעות חוקים פשיסטים. אסע ללבנון מתי שאחליט ולא על פי צעקות הימין, אמר טיבי.



טיבי חזר היום מביקור שנמשך כמה ימים בתימן שם נפגש עם בכירים בממשל ביניהם נשיא תימן, עלי עבדאללה סאלח. טיבי הוזמן להרצות בפני סטודנטים ואקדמאים באוניברסיטת צנעא בתימן לציוןיום האדמה.



יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, שיזם הצעת חוק האוסר על חברי כנסת לבקר במדינות אויב, אמר היום כי ביקורו של טיבי בלבנון, מעיד על הצורך שבזירוז החקיקה. ועדת הכנסת אישרה השבוע את החוק בקריאה ראשונה. לדברי טיבי, מדובר בהצעה לא ראויה ולא חוקית.



ח"כ אלדד קרא ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז למצות הדין עם טיבי. ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו) אמר שאחמד טיבי שוב רומס ברגל גסה את החוק הישראלי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully