וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליקום השלימה את רכישת המתחרה פיקצ'רטל; שילמה עבור 82.7% מהמניות קרוב ל-200 מיליון דולר

TheMarker.com כתב

12.10.2001 / 17:44

עבור כל מניית פיקצ'רטל שילמה פוליקום 3.11 דולרים במזומן ו-0.18 מניות שלה; פיקצ'רטל תמוזג עם פוליקום ותהפוך לחברה בת שלה

חברת פוליקום האמריקאית , ספקית פתרונות תקשורת בפס רחב הנסחרת בבורסת תל אביב ובוול סטריט, הודיעה היום על רכישת השליטה בפיקצ'רטל (סימול PCTL) המתחרה, באמצעות הצעת רכש של חברה בת לכל המניות הרגילות של פיקצ'רטל שבידי הציבור, תמורת 3.11 דולרים במזומן ו-0.1177 מניה רגילה עבור כל מניה רגילה של פיקצ'רטל. מניית פיקצ'רטל נסחרת היום סביב רמה של 7 דולרים בבורסת הנאסד"ק ומניית פוליקום נסחרת ברמה של כ-33 דולר, כך שסכום הרכישה עד כה, של 82.7% מהמניות, מגיע ל-193.7 מיליון דולר.

תקופת הצעת הרכש הראשונה הסתיימה אתמול בחצות לפי שעון ניו יורק. לא כל המניות הרגילות של פיקצ'רטל שהוצעו במכרז הצעת הרכש נרכשו במסגרת העסקה מיד עם קבלת המניות - מתוך כלל המניות נרכשו 48,590,614 מניות, המהוות 82.7% מהמניות הרגילות של פיקצ'רטל שבידי הציבור.

פוליקום הודיעה היום, לאור העובדה כי לא כל המניות נרכשו, כי החליטה להאריך את הצעת הרכש שלה בשלושה ימי עסקים נוספים, החל מהיום בשעה 9:00 בבוקר לפי שעון ניו יורק ועד לחצות של יום שלישי ה-16 באוקטובר, 2001.

בתום הארכת תקופת הצעת הרכש, מתכוונת פוליקום להשלים את רכישת פיקצ'רטל על ידי מיזוגה עם חברה בת שלה, ובכך תהפוך פיקצ'רטל לחברה בת של פוליקום.

"אנו מרוצים מהתמיכה הרבה שגילו בעלי מניות פיקצ'רטל בעסקה. הם פינו את הדרך להשלמת הרכישה ומימוש היתרונות המשמעותיים שצפויים לנו משילוב קווי המוצרים של פוליקום ופיקצ'רטל", אמר בוב האגרטי, נשיא ומנכ"ל פוליקום.

פוליקום רכשה בחודש דצמבר האחרון את חברת אקורד הישראלית תמורת כ-340 מיליון דולר. רישומה של מניית פוליקום למסחר בתל אביב נועד למעשה להקל עליה את השלמתה של רכישת אקורד בדרך של החלפת מניות. שווי החברה לפי מחיר המניה היום הוא 2.76 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully