וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוגה מפטרת 31 עובדים - כ-30% מכוח האדם

גיא ימין

12.10.2001 / 18:18

מנכ"ל החברה: ההאטה בשוק הטלקום מחייבת אותנו לקצץ בהוצאות"; תכיר בהוצאות הפיטורים ברבעון הרביעי; הפיטורים בישראל ובארה"ב; קיבלה אישור על מענק מהמדען הראשי

חברת טיוגה תפטר 31 עובדים, כ-31% מכוח העבודה. את הסיבה לפיטורים תלתה החברה בחולשה המתמשכת בשוק. ההוצאות בגינם יוכרו ברבעון הראשון של 2002. החברה לא פירסמה עד כה נתונים לגבי חלוקה גיאוגרפית של הפיטורים, אך הוסיפה כי אלו יתרחשו במשרדיה בישראל ובארצות הברית.

מנכ"ל טיוגה, דאגלס גודייר, אמר בתגובה לדו"חות כי החברה מחפשת דרכים להגדיל את היעילות בעסקיה. "העילה לפיטורים היא החולשה המתמשכת בשוק הטלקום" אומר גודייר, ומסיף כי לאחר שיסתיימו הליכי הפיטורים צפויות ההוצאות התפעוליות הרבעוניות לנוע בטווח של 2.3-2.9 מיליון דולר.

במקביל הודיעה החברה כי משרד המדען הראשי אישר את תוכנית המחקר והפיתוח שלה ל-2001, והחברה תקבל מענק, שגודלו טרם נמסר, במהלך הרבעון הרביעי של השנה. ההוצאות התפעוליות אליהן התייחסה טיוגה אינן כוללות מענק זה.

השאלה הגדולה היא האם הפיטורים יחבלו בתהליך הפיתוח של שבבי ה-DSL. גודייר מעריך כי התשובה על כך היא שלילית. יצרנית השבבים רשמה ברבעון השני הכנסות בהיקף של 360 אלף דולר, תמלוגים קו מוצרי ה-DSL הישן שלה. עתה תיאלץ טיוגה, עם מצבת כוח אדם קטנה באופן משמעותי, להפיק מכירות מהקו החדש שהיא מפתחת, ולעבור מהפסד של 20 סנט למניה ברבעון השני לרווחיות בטווח הרבעונים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully