וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע קיבלה אישור ה-FDA להתחיל בתהליך ייצור ה-Calcitriol בקפסולות; צפויה לעמוד בתחזיות לרבעון השלישי

דודי שני-גבאי

12.10.2001 / 21:19

זוהי גרסה גנרית ל-Rocaltrol שמכירותיה השנתיות נאמדות בכ-40 מ' ד'; בקרדיט סוויס מאמינים כי טבע תמשיך ליהנות מן המומנטום החיובי בזכות הקופקסון ותצמח גם בעתיד

יצרנית התרופות טבע הודיעה היום כי קיבלה אישור ממנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA) להתחיל בתהליך ייצור תרופת ה-Calcitriol בקפסולות. תרופה זו היא הגרסה הגנרית ל-Rocaltrol של מעבדות רושה, המיועדת לוויסות פעילות יתר ביותרת בלוטת התריס, ומכירותיה השנתיות נאמדות בסכום של כ-40 מיליון דולר. התפתחות זו לא תשפיע על דו"חות החברה בטווח הקרוב, אולם אלה עשויים להיות מוצלחים, לפחות על פי הערכת בית ההשקעות קרדיט סוויס.

שלשום, פירסם קרדיט סוויס דו"ח מעודכן לגבי חברת טבע בו הם צופים כי טבע תעמוד בתחזיות לרבעון השלישי. בנוסף, מציינים בקרדיט כי החברה נמצאת בתקופה חיובית, וההערכה היא שהמומנטום החיובי יימשך, והחברה תפגין חוסן וצמיחה גם בשנים הבאות.

בקרדיט מאמינים כי הקופקסון ותרופות גנריות חדשות שמשווקות ע"י טבע מהווים את מנוע הצמיחה העיקרי עבור החברה ברבעון השלישי ובשנים הבאות. בבית ההשקעות מעריכים כי ההכנסות ברבעון השלישי יעמדו על סכום של 531.7 מיליון דולר, עלייה של 18% ביחס לרבעון המקביל, כאשר התחזית היא כי מכירות הקופקסון ברבעון יצמחו ב-39% ומכירות התרופות הג'נריות יגדלו ב-15%.

ההכנסות ממכירת הקופקסון האוראלי בלבד, כך מעריכים בקרדיט, יעמדו בשנת 2002 על 175 מיליון דולר ובשנת 2003 על סכום של 394 מיליון דולר. בבית ההשקעות מאמינים כי הסך הכולל של המכירות מתרופת הקופקסון יעמוד על סכום של 525 מיליון דולר בשנת 2002, ו-673 מיליון ב-2003.

בהתייחסם לתחזית הרווח ברבעון השלישי, מאמינים בקרדיט כי החברה תעמוד בתחזית הרווח למניה של 52 סנט, עלייה של 43.1% ביחס לרבעון המקביל.

לאור ההערכות הנ"ל, מאמינים בבית ההשקעות כי טבע תמשיך ליהנות ממעמדה כמובילה בתחום התרופות הגנריות, ומהמומנטום החיובי העומד מאחורי הקופקסון. בקרדיט רואים בטבע הזדמנות אטרקטיווית ומותירים את המלצת ה"קנייה" למניית החברה, כמו גם את מחיר היעד למניה, שעומד על 76 דולר, גבוה ב-15% ממחיר המניה נכון ליום פרסום הדו"ח.

טבע תעשיות פרמצבטיות הינה חברה גלובלית שבסיסה בישראל, ואחת מ-40 החברות הפרמצבטיות המרכזיות בעולם. החברה מתמחה בייצור תרופות גנריות ובייצור חומרים פעילים לתעשייה הפרמצבטית. לטבע אתרי ייצור, מחקר, שיווק והפצה בישראל, בצפון אמריקה ובאירופה. מעל 80% ממכירותיה של הקבוצה הן לצפון אמריקה ואירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully