וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווקלטק הודיעה על שיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת מיקרוסופט; המניה זינקה היום ב-44%

דודי שני-גבאי

12.10.2001 / 23:56

במסגרת שיתוף הפעולה תשולב ארכיטקטורת ה-Softswitchשל ווקלטק בפלטפורמת מערכת ההפעלה XP של מיקרוסופט; חתמה גם על מזכר הבנות אסטרטגי לשילוב מוצרים עם מדיאטריקס הקנדית

חברת ווקלטק , המתמחה בפיתוח מערכות תקשורת לטלפוניות IP, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט . במסגרת שיתוף הפעולה, תשולב ארכיטקטורת מוצר ה- Softswitch בפלטפורמת מערכת ההפעלה Windows XP של מיקרוסופט, התומכת בפרוטקול תקשורת מסוג SIP. פיתוח זה יאפשר לספקי אינטרנט להציע שירותי PSTN (Public Switched Telephone Network) ללקוחותיהם, המשתמשים במערכת ההפעלה של מיקרוסופט.

באמצעות ארכיטקטורת ה-Softswitch של ווקלטק, ניתן יהיה להוסיף את תמיכת ה-SIP למוצריה של ווקלטק ולשאר המוצרים התומכים בהעברת קול על גבי רשתות IP, כך שיתמכו במערכת ההפעלה של מיקרוסופט.

במקביל, הודיעה ווקלטק על חתימתו של מזכר הבנות אסטרטגי עם חברת הטלקום מדיאטריקס. החברה הקנדית, העוסקת הפיתוח מתקני קצה ברשתות IP, וביניהם גייטווייס, וווקלטק עצמה, תשווק במשותף פיתרונות טלפוניה לספקי שירות.

שתי החברות ישלבו את מוצריהן וימכרו אותן בחבילה אחת ללקוחות המפתחים שירותים כמו שירות קולי על בסיס טכנולוגיית ה-VPN של ווקלטק.

עקב כך, זינקה היום מניית ווקלטק ב-44.4% למחיר של 1.7 דולרים, במחזור מניות חריג הגבוה פי 3.5 מן הממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully